AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
217Cevap
koyulmanın nasıl bir his olduğunu anlamaya çalışırdım
:D:D
Hemen kndi resmlerimi çekrdm .d ve 24 saat snra ona bakardm .dd
duck face:D
P0rno film çeker sonra erkeğe dönüştüğümde izlerdim, korkunlan benden.
tüm kızlar motor olup bakire kız altın dan bile daha değerli hale gelirdi herhalde...
çok zengin birine pahalı bi fiyata eskort giderdim.
salak olmak nasıl bi duygu orenirddim ve anlamaya calısrddım:))
:(((((((((((
üzülme tatlım gercek bu:)
ya erkeklere ne demeli çokmu akıllısınız
sizden daha akkılı oldugumuz kessin ve net:)
24 saat oncekını 24 saatılıgıne olan kısıye asık ederdım. mutlu mesut yasasnlar artık :)
Ateşli piliç filmi bu soruna cok iyi bir cevap vericektir.
hemen bi kızla sevişir hangi pozisyonda daha çok zevk aldığıma bakar sonra sevgilimle hep o pozisyonları yapardım
erkeğin or*spsu olurdum :D kız olunca ayıp günah baskı erkek olunca elinin kiri sonuçta :D
benim için olmanda sakınca yok :)
Bu durumda erkek arkadaşım da yirmi dört saatliğine kıza dönüşmüş olurdu. :) Empati için mükemmel bir fırsat yakalamış olurduk yani. :)
Nedense bütün kızlar ayakta işemek ve bir kızla yatmak istiyor ama biz bunları istiyince sapık ve serefsiz oluyoruz nasıl bir iştir anlamadım gitti :D
kadın olsam hem mastürbasyon yapardım. hem de bir erkek le yatardım. kadınlar nasıl bir zevk aldığını, ne kadar doruğa çıktıklarını merak ediyorum
tuvalete gidip ayakta cis yaparim:D
önüme gelene verir para kazanır erkek olunca çatır çatır harcarım :D
arkadaşların sen kız olsan oruspu olurdun sözünün geçersiz olduğunu gösterirdim
dünya kadar mal mı fındık kadar a. mı daha kıymetli onu teşhis ederdim :D
ya çok ayıp ama çok komik hiç duymamıştım bu sözü çok güldüm. :D
:))) görevimiz :)
3. sınıf bir holivut komedi filmi senaryosunun başıma geldiğine hayıflanır evden dışarı çıkmam.
gördüğüm en yakışıklı erkeklere verirdim:))
yada sadistliğim tutardı gösterir gösteriz veremzdim:))
bir günde kaç skor düşünüyorsun :D
erkek halimle 3-4 anca yapıyorum ama kız olsam ne yapabilirdim bilemiyorum:))
bu arada bu eksi verenler neden eksiler onuda anlamıyorum:((
ben artı vereyim sıfır olsun tam :D
istemem kalsın şükür erkek olduğuma.sen 1 sattliğine gay olsan ne olurdu acaba.?
dışardan kendimi izlerdim hem karşı cins olarak hemde nasıl biriyim diye
kabul edelim beyler alayımız motor olurdu.
güldürdün beni:))+1
bildiğin işte,erkekler diyoya eve kız attım ondan işte:))
saol:))))))))
eski sevgilimi döverdim lan ben :D
+1 :)
Mastürbasyon yapıp,karşı tarafın nasıl zevk aldığını anlamaya çalışırdım
aynen nasıl birşey acaba mastürbasyon yararlıdır zayıflatır ruha iyi gelir. Haydar dümen mode on
herkese verirdim yurdum insana bayram etsin birgün.
+1
Tanıdığım ve tanımadığım tüm yalnız bayanlara kur yapar hepsiyle 1 er saat geçirir, hepsinin kalbini fetheder sonra ortadan kaybolurdum :)))
Altı üstü sadec bir erkek olacaksınız yahu Monaco prensi değil :)))
Biz size yapsak etmediğiniz beddua kalmaz ama =)
Ben ayakta işemeyi öğrenene kadar biter o 1 gün..
ahaha :D
:D
+1:))))
Çok kolay merak etme =)
ayakda işemek hiç iyi bişiy değil, oturarak işemek kadar rahatlatmıyo
+1
24 saat oturur ağlardım erkek olduğum için çok şanslı hissediyorum kendimi :D
Hiç birşey yapmazdım. Tekrar erkek olmayı beklerdim :D
mini mini giyinip erkeklerin bakışlarını üzerime toplar ama hiçbirine pas vermezdim :D
ama şimdi çok saçma bir soru olmuş,iğrenç cvb gelebilir
Erkek adama ters diyerek el kaldıramadıgım bütün hatunların beynını patlatırdım...
ben kesin o gün menepoza girerdim yada escort olurdum bu şansla :D
Aşık olduğum kişiyle erkek erkeğe konuşurdum kendim hakkında :D Salakça bir cevap oldu biliyorum ama gerçekten böyle düşünüyorum
herkesin niyeti belli olduguna göre nerde buluşuyoruz :)
puhahahahahah :D
erkek olup sevmediğm kızla evlenirdim ahah bulsun bulabilirse kocasını diğer gün
ha ha =)
icime kapanir bi kosede dururdum icime birsey girmesini istemem karsi cins olmak bana gore degil
Evden hatta odamdan hiç çıkmazdım. Kimseyle görüşmezdim.
Ben sevgilimle ve arkadaşlarıyla takılırdım bakardım neler konuşuyolar sevgilim benden bahsediyo mu diye :D Çok çakalım ben yeaaa :D
Her önüme gelene verirdim sevinsin garibanlar
erkek olsydım şuan en kıskandgm kızı gider ... dim :D HAHAHAHA
hemen erkek ortamlarına katılır kızlar hakkında ne tarz yorumlar yaptıklarını öğrenirdim:D
hoşuma giden erkekelre verirdim hiç acımazdım vajinama
günah la
ula buraya giremekte günah
bakir olan arkadaşlarımı milli yapardım kıyak geçerdim onlara :))
durmadan su içip çişimle adımı yazarım
ha haa haaa çocuk ruhlu harikasın
:D bira daha etkili oluyor mekan için kumsallar uygun geceden yazarsan sabahın ilk ışıklarına kadar eserini keyifle seyredebilirsin..
puhahahahahahhaha çok giderlii laaaannnn piççç :)
o kadar çok mu özeniyorsunuz çişle çizilen desenleri çizebilmeye :P
erkek olsaydım gördüğüm bütün karıları, kızları tavlamaya çalışırdım :)
bizde tavlamaya çalışınca yüz vermiyorsunuz nası olcak :)
güzel o zaman beni tavlarsın o 24 saatte
o* olur para kazanırdım:Dbi gecede köşelik olurdum:D
Halimden memnununm yok almiyim alanada mani olmiyim...:)))
empati kur 24 saatlik hadii:))
asla kurmam..:D
bir o!ospu bulup s.kerdim sonrada erkeklere kayardım :D
masturbasyon yapardım :) kızlar ne kadar sürede tatmin oluyo anlamak için :D
10 tane sevgili yapardim hepsiyle cinsel iliskiye girerdim :D
sen normal halinle de gir boşver sende panik olmaz :)
Hem de 24 saat içinde, hem de 10 tane sevgili, hem de hepsiyle ilişki ohoooo senin hayal gücün soruyu soranı geçti :)))) 1 tane ayarlayıp dediklerini yapabilmek için bir erkeğin neler çektiğini bilsen :))))
desene bu kadar meraklısın cinselliğe :) çok uzaklarda değil
Kendi bedenimi anlamaya çalışırdım, iki gün sonra çok faydalı olur :D
camda penisimi gösterirdim :D
erkeklerle arkadaş olur ne konustuklarını ögrenirdim kendı adımı sorar nasıl bir kız falan derdim asdfsf
bi parkta sereserpe uzanıp bu gün bedava diye tüm erkek milletine iyilikte bulunurdum:D parçala behçet:D:D
ne vercem la :)) bütün kızlar erkek oluyo erkekler kız intikam zamanı işte göstercen ama elletmiyecen :)))
yaptığım iyiliğin ne kadar büyük olduğunu anlarlar işte:D
onların yapıpta benım yapamadığım herşeyı yaparım..
Bir sokak kavgasına katılıp iyice dövülürdüm herhalde.
ilişkiye girerdim bakardım tadına kızlar bizden dahamı cok zevk alıyor diye
kız olduğum için yapamadığım hani ayıp diye karşılanan şeyler var ya hepsini yapardım
Fakirlere bol bol verirdim:))
hayır severliği çok yanlış anlamışsın :D
lkdjflksdfj :DD