Kız isteme merasimine sadece erkek tarafından 20 kişi gelirse ne olur :D?

Bugün arkadaşımın kız isteme merasimi var. Erkek tarafı maşallah sadece 20 kişi gelecekmiş :D Ee her arkadaşın görevidir kahveleri yapmak. Kahve yapmakta bana düştü. Arkadaşımsa çıldırıyor :D tüm sülalesi geleydi bari napcam ben diye. Zaten öyle olmuş demedim diyemedim. Kahveleri de tencerede yaparım artık napayım ahahahh
Kız isteme merasimine sadece erkek tarafından 20 kişi gelirse ne olur :D?
Cevapla