1 yıl önce bir akrabamızı kaybettik intihar etti kendisi o günden beri bizimkilerde bunlar dahada arttı.
Babam ticaretten anlamıyor kar yapamadığı halde uğraşıyor hasta olucak yakında midesinden rahatsız tam bir safın teki. Ona rahatsızlancaksın daha güzel işler karlı işler yap diyorum yok diyor para kazanamadığı halde ne arabası var ne dikili ağacı maddi durumumuz kötü değil ama eğlence sıfır
Annem devamlı hayatın çilesini ben çekiyorum modunda boş boş konuşuyor bana ileride bakmazsınız sizden bişe olmaz diyor kuzenlerim sigaracı bir tane akrabamız bonzai filan içiyordu onların en küçük bir iyi şeyini benle kıyaslıyor kıyasladığıda şu mesela bayramda bak ne güzel telefonal konuştu sizde az çekeydiniz gibi
Ablam üniyi bitirince mesleği elinde ama sinir hastası merhaba diyorsun ne var diyor bağırıyor hala sinir hastası oldugunu kabul etmiyor evliya gibi obsesifliği vardı söyledim bendede obsesiflik oldu elinde yara vardı küçükken dalga geçmiştim yüzümde yara çıktı evliya gibi bişe denmiyor
Ben tiyatro ile uğraşıyorum gelecekte sevmediğim meslekle olmak istemiyorum akrabalarım kıskanıyor ve anneme gitsin adam gibi bişe okusun diyorlar annemde strese giriyor eğlenceli neşeli biriydim ama benide iyice sinir etti bunlar konuşmam iletişimim iyi biriyim bunların içinde deli olucam içkim sigaram kötü alışkanlığım yok inançlıyım seneye başka şehre gitme gibi bir planım var olursa kurtulcam bunlardan yoksa pskilojimin bozulmasını istemem onlara hep hürmet gösterdim saygı duydum pasif biri değilim ama deveye diken insana s. ken yaranırmış
Çok uzun oldu öyle yazmak istedim
Babam ticaretten anlamıyor kar yapamadığı halde uğraşıyor hasta olucak yakında midesinden rahatsız tam bir safın teki. Ona rahatsızlancaksın daha güzel işler karlı işler yap diyorum yok diyor para kazanamadığı halde ne arabası var ne dikili ağacı maddi durumumuz kötü değil ama eğlence sıfır
Annem devamlı hayatın çilesini ben çekiyorum modunda boş boş konuşuyor bana ileride bakmazsınız sizden bişe olmaz diyor kuzenlerim sigaracı bir tane akrabamız bonzai filan içiyordu onların en küçük bir iyi şeyini benle kıyaslıyor kıyasladığıda şu mesela bayramda bak ne güzel telefonal konuştu sizde az çekeydiniz gibi
Ablam üniyi bitirince mesleği elinde ama sinir hastası merhaba diyorsun ne var diyor bağırıyor hala sinir hastası oldugunu kabul etmiyor evliya gibi obsesifliği vardı söyledim bendede obsesiflik oldu elinde yara vardı küçükken dalga geçmiştim yüzümde yara çıktı evliya gibi bişe denmiyor
Ben tiyatro ile uğraşıyorum gelecekte sevmediğim meslekle olmak istemiyorum akrabalarım kıskanıyor ve anneme gitsin adam gibi bişe okusun diyorlar annemde strese giriyor eğlenceli neşeli biriydim ama benide iyice sinir etti bunlar konuşmam iletişimim iyi biriyim bunların içinde deli olucam içkim sigaram kötü alışkanlığım yok inançlıyım seneye başka şehre gitme gibi bir planım var olursa kurtulcam bunlardan yoksa pskilojimin bozulmasını istemem onlara hep hürmet gösterdim saygı duydum pasif biri değilim ama deveye diken insana s. ken yaranırmış
Çok uzun oldu öyle yazmak istedim
Güncellemeler
+1 yıl
bıktım remsen
Güncellemeler
+1 yıl
hayats
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar