Kaybedecek bir şeyiniz yoksa, kazanacak çok şey var demektir?

Bu sözü hepimiz orada burada görmüşüzdür. Ne kadar da ergen işi bir söz değil mi.
Bir an ciddi ciddi düşündüm sonuçta bunu söyleyen kişi bir şeyler kazanabileceğini düşünmüş ki söylemiş bunu sizce bu kişi ne kazanabilir en fazla?

Daha doğrusu kaybedecek bir şeyi olmayan biri en çok ne kazanabilir bu hayatta?
Kaybedecek bir şeyiniz yoksa, kazanacak çok şey var demektir?
Cevapla