Düzce üniversitesi sosyal güvenlik ve sigortacılık bölümü şimdiye kadar hiç boşta öğrenci bırakmamış ve kppsden 70le atıyormuş?

Türkiyedeki ilk sigortacılık ve sosyal güvenlik bölümü olarak düzcede açıldı ve mezunlarıyla konuştum şimdiye kadar atanamayan kimse yok dedi. onunla kalmayıp sayfaları falanda araştırdım ve doğruymuş. bende tercih yapacağım sizce bu bölümü yazmalı mıyım? Düzcede öğrenci olmanın eksileri var mı?
Düzce üniversitesi sosyal güvenlik ve sigortacılık bölümü şimdiye kadar hiç boşta öğrenci bırakmamış ve kppsden 70le atıyormuş?
Cevapla