Bunca diplomalı işsiz varken üniversiteler hala neden öğrenci almaya devam eder?

Aklım almıyor bir ülke düşünün mezunları için bir istihdam programı olmamasına rağmen neden boşuna gençlerini harcar? Amaç işsizliğin düşük gösterilmesiyse er geç anlaşılacak bir durum bu. Amaç insanları oyalamak ise insanlar şu an daha bilinçli. Eskisi gibi itibar etmiyor üniversitelere. Peki sorunun çözümü ne?
Bunca diplomalı işsiz varken üniversiteler hala neden öğrenci almaya devam eder?
Bunca diplomalı işsiz varken üniversiteler hala neden öğrenci almaya devam eder?
Cevapla