Ben bir hata yaptım ve bunu düzeltmem gerek yalvarırım yardım edin?

bir sevgilim vardı 7 ay önce 5 ay birlikte olmustuk ayrıldık sonra o biriyle sevgili oldu 2 ay kadar bende birileriyle konustum ama sevgili olmadim sonra benim 5 yillik bir arkadasim vardi o da bu eski sevgilimin uzaktan akrabasi onla konusuyorduk konu cinsellige geldi bende guvenoyodum konustum fotograf falan istedi silcem dedi soz verdi yolladim salak gibi neyse her sey iyiydi 2 gun once eski sevgilimle konusmaya basladik aramiz iyi barisacak gibiydik cocuk bu yazismalari gostermis ama her seyi az once aradi agzina geleni saydi istemiyorum vs dedi ama ben istiyorum ve kendimi affettirmem gerek yalvaririm yardim edin biliyorum salaklik yaptim hakettim hataliyim ama cok pismanim degisebilirim degistirebilirim bunu ne yapmam gerek nolur onerin
Ben bir hata yaptım ve bunu düzeltmem gerek yalvarırım yardım edin?
Cevapla