AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
70Cevap
Polisan desem jhjdhdjdh 8.2 te boyat
Aktardan kına en iyisi bence
Acmak istiyorum ama rengini
garnier .ama hepsi zaten kotu saclar yipraniyor
Loreal iyidir,tavsiye ederim:)
Hiçbiri iyi değil bence
saç rengini değiştir derim
daha once hic boyamadim blmym
Ne kaa güzel işte elleme
garnier ve koleston ilk 2.
Garnier bitkisel olan saçlarımıda besledi :)
nevacolor hepsinden guzel
teşekkür
Loreal kullaniyor annemler memnunlar
Kolestonnn çok iyi açıyo saçı
Sarı Düşünüyorum Bayanların Deyimiyle Kaşar Sarısı Olmasa Da Hafif Açık Sarı Şuan Annemin Saçları Kızıl Yani Kızılın Üstüne Sarı İki Kutumu Alsam Acaba Anca Kapatır Hesabı ?
2 kutu yeter tabi
Zahmet Edip Cevap Verme İnceliğini Gösterdiğin İçin Varlığına Çok Teşekkürederim .
Ne demek :)
Kusuruma Bakma Lütfen Belki Komik Bir Soru Olucak Ama :) Bugün Düşünürken Geldi Aklıma , 2 Kutu Aldığım Da 2 Kutuyu Bi Kaba Boşaltıp Bi Sferdemi Kullanılıyor Yoksa Birincisi Kullanıldıktan İki Üç Gün Sonramı Kullanılıyor :)
açtığın boyayı en fazla 2 saat içinde kullan bekletme.2sini birden kullanın tabiki saçlar uzun mu?
Teşekkürederim . Yarı Kısa Küt Gibi . Ablamla Annem Bilir Ablamın Orjinal Saç Rengini Unuttum O Kadar Sık Yapıyor Ama Soramam Süpriz Bozulur :)
Hadi bakalim umarim g�zel olur:)
Güzel Dileklerin İçin Teşekkürederim .
Parlak siyah mı istiyorsun mat siyah mı?
Parlak
Voila mavi siyah 1.7 güzel
Gratislerde filan vardır dimi
Var hobiden De alabilirsin
voila iyi değilmiş onu biliyorum
Aydınlatıcı Bilgin İçin Teşekkürederim Dikkate Alacağım .
Palette ya da koleston diğerleri saçı mahvediyor
bencede
Cogunu denedim garnier en iyisi .
Koleston ve palette güzel
palette al o istenilen rengi veriyor
Daha Önce Adını Duymamıştım Hiç Teşekkürederim .
googleye yaz bak ordan
Ben Kimyagerim Ham Maddelerin Karışımın Dan Ortaya Ruj Fondoten Kalem Falan Çıkartıyorum Bu Farklı Bir Dal Saç Boyası Ama Baktım İyiye Benziyor Schwarzkopf Adı Altında Üretiliyor Bilgin İçin Minnettarım .
ne demek yardımım dokunduysa...
Tabiki , Bana Bir Harf Öğretenin Kırk Yıl Kölesi Olurum Demiş Yunus Emre Orda Ki Harfin Önemi Getirdiği Bilgi Sende Bilgi Vermiş Oldun . İyi Akşamlar .
iyi akşamlar
yazık olur o saçlara. doğal kalsan?
bal köpüğü gayet seksi gösteriyor bence
Renk degil marka sordum
ne bileyim marka dememişsin soru da :D
Of tamam :D
Pek anlamam ama pallette iyi diyorlar
Türk markaları tabiki
Siyah, Hint kınası yak
siyah boyalar bile akıyor ama palette diyorum.
palette kullandım hep.
Palette'nin iyi olduğu söyleniyor.
Boyama saçlarını yazık ya kendi saçın en güzeli
boyadım bile. doğala döncem
saç rengin kahve mi olacak
Koleston tavsiye ederim (kuaför önerisi)
teşekkürler bayağ :)
bayan * :)
Rica ederimde kendim kuaförüm burdan biliyorjm bayan falan değilim arkadaşım
Loreal paris, syoss ve schwarzkopf :-)
Kelimelere Döktüğün Bu Boyayı Denedinmi :)
E denedim ki yazıyorum şekerim
Sadece Denenmişliğini Duymaktı Niyetim Teşekkürederim :)
Şeker Olursam Yağmurda Erir Varlığım Beni Kaybettiğine Üzülür Duyguların .
:):) tamam rica ederim :) ama loreal paris favorim
Gördüğüm Kadarıyla Esmersin Annem Senin Biraz Daha Açık Esmerin :) Bu Soruyu Trabzonlu Olduğun İçin Soruyorum Çünkü Annem De Trabzonlu :)
Sen Olsan Sarıyı Kendine Yakıştırırmıydın .
Evet :) öylemii :) vaaay ne güzel daa :) sarı ve ben asla . :)
Evet İnsanun Hemşerisuni Görmesu Güzel İdur :)
Hımm Anladım :) Alfabemle Edebiyatımı Bütünleştirdiğim De İkna Kabiliyetim İyidir Annemi İkna Ederim Sarı İçin Ama :) Yaptıktan Sonra Beğenmezse Edebiyatımı Tüm Güzelliğiyle Tılsım Misali Serpiştirsem De Gazabından Kurtulamam :) Laz Annelerini Sende Biliyorsundur :)
Bilmemmii :)) Öyle daa :)sen bilirsin yine de sari diyorsan :D
Teşekkürederim Kraliçe Senle Konuşabilmek Benim İçin Bir Şerefti . Gönül Daha Çok Konuşabilmeyi İsterdi Ama Tek Taraflı İsteği Kabul Etmiyor Bünyem :) . Hoş Sohbetin İçin Varlığına Minnettarım , Yaşattığın Her Bir Mutluluk Taneciği İçin Harflerinin Her Birine Teşekkürederim . Kendine Cici Bak .) .
Yazık ne güzel saçları var rezil edecek
Bence kına vur değişiklik olsun 😂😂😂
May be lin nivyorks saç boyası tabi ki kız ayool
Wella keratin koleston hepsi iyidir
Kendi renginizi kullanın
Kızıl candır
Loreal olabilir
kumrala boyamak niye :(
boyamayayım mı?
voila :)))))
Natur Colors.
Loreal ve palette
en pahalısı en iyidir
Palette çok iyi nevacolor da iyi
koleston tabiykide
Koleston
Soru gecmis fakat igora en iyisi
L'oreal güzel
Loreal çok iyi
Palette
Palette
ilk kez yapacaksan bir kuaföre git bence
Koleston iyidir
Ya da loreal Paris'inki.
Ben esmerim , siyah kullandm daha önce saçma bisoydi ama en iyisini yapmak istiyorum şimdi. bilmiyorum kziil tutar mı sacima
Tutar heralde ama kızıl çok akıyor kızıla boyama bence, bir de diplerden çok çıkıyor sonra kızıl, sürekli boyatmak zorunda kalcaksın, eğer kızıla boyatıcam diyorsan iyi düşün bence.
Koleston ya da igora
Hint kınası
palette
koleston en iyisi.
koleston
Zaten koleston kullandım başka bildiğiniz?
markette palette garnier bir suru var ama herlade en iyisi koleston
İşte onların hepsini denedim bana bilindik olmayan lazım
bilindik değilse kuaforlerin falan kullandıkları var tanıdık kuafore sor :D profesyonel sac boyası (yanı koleston degildir herld)
En iyi gidip kuaföre sorayım :D
@Kyungie
yardımcı olun kıza sonra gökkuşağı gibi olacak :D
zuhahahhhahahha :D:D:D:D:D sana bir çarparım şimşek çarptı sanırsın :DDDDDDD
Koleston
koleston