İçimde çok kötü bir his var huzursuzum uyuyamıyorum sizce kötü bir şey olur mu? :( ?

şu an çok huzursuzum icimde kotu seylerin olacagini sezen birsey bagırıyor adeta. Uykum kaçti hic boyle olmazdim. Cok korkuyorum. Tum sevdiklerim gozumun onune geliyor (tövbe estagfurullah). Sizde de böyle oldu mu hic? Ya da böyle oldugunda kötü birseyler oldu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Binlerce kez şükür olsun birşey olmadi ama olmayacagi anlamina gelmez duasiz gunumuz olmasin insallah 🙏
İçimde çok kötü bir his var huzursuzum uyuyamıyorum sizce kötü bir şey olur mu? :( ?
Cevapla