Kendimi çok kötü hissediyorum gözüme uyku girmedi?

Kardeşimle parka gittik, Bir şeyler içeriz yürürüz diye düşündük. Kahve söyledik kahvenin yanında da su vardı. Yanımıza bir erkek geldi. Kardeşim ve ben kızız. Gelen erkek arkadaşlarıyla iddaaya girdiğini ve bizim masamızda 5 dk oturursa para kazanacağını söyledi. Çok saçma şekilde paraya mı ihtiyacı var acaba diye Ben kabul ettim kardeşim kabul etmedi çocuk oturdu. Sudan içmek istedi kardeşim içmesini istemedi ben kendi suyumu verdim susamıştır diye kardeşim çocuğa sesimizi kaydediyor musun diye bağırdı çocuk hayır dedi ben de kaydedip napacak dedim ama sonra çok pişman oldum. Kardeşim haklı olabilirdi sesimizi kaydediyordu belki Yabancı birisiydi yabancı birisini masamıza kabul etmemeliydim. Bizim sesimizi kaydetmiş olabilir. Bizi kafaya takabilir, bize sonra zarar vermeye çalışabilir. Kardeşime de saygısızlık yaptım ve onların saygısız oyunlarında beni kullanmalarına izin verdim kendimi çok kötü hissediyorum evet ben enayice davrandım susamamıştı ya da paraya da ihtiyacı yoktu elbet ben hata yaptım

Kendimi çok kötü hissediyorum gözüme uyku girmedi?
Cevapla