Makyajsız çok çirkin hissediyorum

ve müthiş bir özgüven eksikliği yaşıyorum,bunun için profesyonel yardım almalı mıyım,durum o kadar vahim mi,sizin önerilerinizi de alabiirim?
Güncellemeler
+1 yıl
takma kirpik mi taksam,o zaman eminim sabahları bile mutlu kalkıcam.bunun kalıcısı falan var mı?
Makyajsız çok çirkin hissediyorum
Cevapla