Eşcinsellik neden bazı insanların gözünde iğrenç görünüyor?

Ben kendimi bildim bileli eşcinselim. Kimseye söyleyemiyorum çünkü bazı insanlar yobaz olduğu için başında öyle bir dert olmadığı için bizi bizim gibileri hor görüyorlar malesef.. Bunun tercih olmadığını bir türlü anlatamıyoruz.. Eşcinsellik cinsel tercih değildir. Aşk, sevgi besler.. Bunu artık kafanıza koyun be.
Eşcinsellik neden bazı insanların gözünde iğrenç görünüyor?
Cevapla