Yengemin yiğeni bana "Selam güzeller güzeli nasilsin iyisin inş" diye mesaj atarsa ne düşünmeliyim?

Bu şimdi bana resmen yürüyor mu? Sizce ne yazmaliyim geri? Yoksa birşey yazmayım mı? :/
Yengemin yiğeni bana "Selam güzeller güzeli nasilsin iyisin inş" diye mesaj atarsa ne düşünmeliyim?
Cevapla