hem hamur ürünleri yapıcam hemde yardımcı gibi bişey
Gurbete çalışmaya gidicem ama yapamıyıcam diye çok korkuyorum?
hem hamur ürünleri yapıcam hemde yardımcı gibi bişey
Başkalarını boş ver. Kararların iyi sonuçlar verdiğinde sırtını sıvazlayan, kötü çıktığında ise ben demiştim diyen insanlardan uzak dur. Onlara senin dostun değil. Dene şansını. neden yapamazmışsın. Yaparsınnn.
ablacım iyi hoş diyosunda akşamları 30 masanın hepsi ful oluyor
yaklasık 120 kişi :( mutfakta 4 kişi olcaz nasıl yetiştircez he :(
maaşı çok iyi ve çok kız var :D
belki bir ikitane düşer :D
genciz:D
Bu kadar tereddute gerek yok. kendine guven. her durumda bir tecrube kalir sana.
saol abisi :( galp
Denemeden bilemezsin. Varsayımlarla yaşanmaz. Dene, yapamazsan gelirsin. Yaparsan zaten sıkıntı kalmaz. Düşünme çok:)
yapamazsan dönme gibi birşey yok binevi 6 ay zorunlu
O zaman daha güzel. Mutfak gibi demişsin. Ben aşçıyım ilk mutfağa girdiğimde tek nirşey bilmezdim. Pastacı stajyer olarak 5 ay çalıştım. Sıgır bilgiyle girdiğim yerden yaş pastaları tatlıları bir çok şeyi yapıyor olarak çıktım. Ve ustam ağlamıştı gidiyorum diye😃 benden bir eksiğin yok. Daha iyi olabilmen için fırsatları kendin yaratıcaksın. Sen istekli ol. Ellerin kendiliğinden yapar o işi.
pastacılık cok güzel meslek bende yeni türk yemekleriyle ilgili bir kurs bitirdim
bu sene 2 sertifika aldım meb den
inş pastacı çırağı yardımcısı ustası olarak seneye eğıtımlerını alıcam :D
Hadi inşaAllah. Bu da el alışkanlığı kazandırmış olur hayırlısıyla.
İçindeki sesi dinle ve kendine güven arkadaş boşver ahmeti mehmeti ;)
dimi :( deneyelim hem karı kızda bol olur ^^
Hangi ülke?
ifşa olmasın boşver :D
Git hacı boşver aynen en azından bizim kezbanlarla uğraşmazsın kafa göre bir kız bul paranı kazan yaşa mis gibi salla bu ülkeyi bir cacık olmaz burdan
Cevap
2Cevap
git kurtar kendini sonra benide al
abi senin yaşın geçmiş ben yıne gencim :D
bence gıt ıyı para var ascılıkta
tecrübem var ama iş aşırı derecede yoğun
çok müşterisi var :/
Benide aldir yanina
elınden hamur işi geliyomu he? :(
gelme osaman :(
seni bizim mutfağa aldırsam abazalar çalışamaz
sana asılırlar hepsi kro :D kabul edıyosan
nereye gidecen
gurbet dediğime bakma :( türkiye içinde bir yer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar