30 yaşımdaki kendime mektup yazacağım, ne yazsam ki?

arkadaşlar 11. sınıf öğrencisiyim hoca şimdiki halinizle 30 yaşınızdaki kendinize mektup yazın dedi ne yazıcam valla bilmiyorum yarına vermem lazım bu hariç sayfalarca ödevim var biraz yardım edermisiniz ne yazabilirim ki
30 yaşımdaki kendime mektup yazacağım, ne yazsam ki?
Cevapla