Kizlar çok önemli bu söyleyecekleriniz :))
Yaza hazırlık yapmak gerek
Yaza hazırlık yapmak gerek
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Esmer olsun. çikolata gibi ama tüysüz mesela zenciler çok ilgimi çeker gerçekten :) bkz: https://hizliresim.com/l7BdnE bu kadar kaslı olmasına gerek yok ama çok hoş :)
Sen ne tür bir Abazasın :D
Ne oldu sordun cevapladim
Hakkında hayırlısı olsun o zaman çok uçma ama ;)
Sen rahat ol
Ne kadar mesela
Kumral veya beyaz olmali kara bilmiyorum itici herhalde
Kara nedir ya :D
Ahaha kara mı işte esmer kara yani :D
Sıvadın şu an Farkındamısın :D
Esmer erkegi seviyorum ama pekte onemli değil konu aşksa. burada aşk olmadigi icin hafif esmer :)
Ne çok beyaz nede çok siyah olacak ikisinin ortası bir şey olsun. d
Kumral oluyor o tarif ettiğin
Ha işte ondan ama bakma öyle dediğime hoşlandığım çocuk beyaz tenli. d
Çok esmer kapkara sevmiyorum hiç ya beyaz tenli olacak ya da kumral öyle kapkara olmasın begenmiyorum
kopkoyu kıllı ten iğrenç ama bembeyaz da iyi değil. Kumrallık bence
Benim olsun ne olursa olsun
kumral ıyıdır ama kapkara ıy
Kisiden kisiye degisir
Ne gibi
Yani bazen bembeyaz begeniyorum bazen esmer... erkekten erkege degisir. Belli olmaz o yani.
Nesine göre değişiyo mesela
Yuz tipi , bakislari , gulusu , vucut yapisi vs vs...
Sen de çok şey istiyosun arkadaş :)
Yok ya cok sey istemiyorum. Bazen insan bakisina gulusune bile asik oluyor
Beyaz ten
Nedenn
Öyle seviyorum
Peki oyleyse sevindim böyle demene :)
esmer..
Çok iddialı söyledin he :)
çok iddialıyımda ondan :D
Bende iddialıyım ;)
hadi baalım..
Bak merak ettim ha :P
Beyaz
Beyaz tenli
süt gibi
Arkadaşım diyor ki süt gibi erkek mi olur diyo :) kıskandı beni :D
Ya ben sütlü çikolata gibi olduğumdan süt kısmına cok özenirim :D
O nasıl oluyomuş öyle ya :D
esmer işte ya :D
Tamam tamam :D
:DDtamam
Beyaz ten
ortası sfsfsdfd
White: )
ESMER!!! <3
Çikolata gibi ya
Çikolata
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar