Neden her zaman baba tarafimizin memleketi kimlikte yazar ve orali oluruz?

Merak ettim. Neden anne tarafi degilde baba tarafinin memleketinden oluruz ki?
Neden her zaman baba tarafimizin memleketi kimlikte yazar ve orali oluruz?
Cevapla