Keşke Amerika,ingiltere,Japonya'da doğup büyüseydim çok havalı geliyor bana :D
Ama Almanya'da doğdum Eskişehir'de büyüdüm
Ama Almanya'da doğdum Eskişehir'de büyüdüm
Ben Almanya isterdim havalı olduğundan değil insanları insan gibi yaşıyor çoğunluk kurallara uyuyor ve iletişim kuruluyor zihinsel olarak iyiler disiplinliler bizimkilerle aralarında uçurum değil evren var.. Amerikayı hiç istemezdim ahlaksızlar hayvandan farkları yok.. İngiltere'yi de isteyebilirdim ne şanssızım ki böyle bir ülkedeyiz cahillerin çok olduğu herkesin başkalarının işine karıştığı komşunun bile insana anne baba gibi hesap sorduğu iletişim kurmanın imkansız olduğu kuş beyinlilerle yaşıyoruz
aynen :/ o ne der bu ne der diye yaşıyoruz ülkemiz sapık, hırsız, terörist kaynıyor.
Aynen öyle sınava girersin herkes sorar üniversiteye başlarsın hangi bölümde okuyorsun ne olacaksın niye şunu seçmedin atanamazsan boşuna okumuş olursun vs. sanki seni onlar okutuyormuş gibi hesap sorarlar insanı aptallıklarıyla yıpratırlar ben bu yaşa kadar millet ne der diye yaşadım ama yakın zamanda kendimce karar aldım bu tip insanlar soru falan sorunca hakaret edeceğim aşağılayacağım üzerlerine gidip sinirden ağlatacağım
* edeceksin ben akrabalarımla 6 yıldır görüşmüyorum alakam yok komşularlada iletişimin yok sonuç olarak istediğimi giyip çıkıyorum özgürce bikeresinde alt kattaki komşunun kocası beni etekle görünce aileme şikayet etti giymesin erkekler bakıyo diye mal ya :D Ailem izin veriyo başkaları karışıyor olaya bak :)
hep ust taraflara bakmissin ya peki. somalide dogup ac yasaydin. ya da nepalde. peki bulgaristanda dogup hirsizlik yapan dolandiricilik yapan biri. herkes bir birine mandik atan. ulke ya da . rusya eksi sifir. buz gibi. iranda olsaydin. carsaf giyseydin. ya da suriyede isid in elinde seks kolesi
rusyada olabilir bak oda havalı :Dd hem soğuğa alışığız Eskişehir'n soğuğu felaket -20leri gördük
elhamdulillah müslümanım ve durumdan da gayet mutluyum onların yaşantılar gibi yaşamaktansa edebimle ailemle dostlarımla en saygın ve sevıyelı hayatımı tercih ederim kalsın böyle çok daha güzel :D
Ben yurt dışında doğdum büyüdüm. Bende hep türkiyede kendi ülkemde olsaydım nasıl olurdu diye merak ederim :))
belanı mı arıyon kız Türkiye'de bir şey yok yurtdışı çok güzel valla
Türkiyemizde cennet gibi ama ya :)
Hem ne yapim insan nedense hep elindekine bakmaz elinde olmayan şeyi ister. :)
Hayatın kuralı bu galiba :))
Yurtdışı çok güzel gökdelenler yerine birazda yeşillik olsa :D insanlarıda rahattır orada
Yok gökdelenlerden memnunum :))
Sadece türkiye daha cıvıl cıvıl hareketli.
Burdaki insanlar soğuk oluyor biraz :)
Cevap
11Cevap
ünideki hocamın çok güzel bir lafı var "çok ülke gezdim çok kültür insan tanıdım her geçen gün kendi ülkeme dahada bağlandım. O gezip gördüğünüz yerler ülkenizin ne kadar güzel bir yer olduğunu öğretiyor aslında size " demişti. Buda yeterli bir cevap olmuştur heralde
ne yönden güzel miş ülkemiz
Türk doğmak gururdur ama artık insanin buralardan kacasi geliyor amerikaya ya da baska yere. Çünkü orda insanlar birbirlerine saygili yan bakma kavgasi yok ne kimin oldugu biliniyor. Ama burada insanlarin hakkı cigneniyor maznum bırakılıyor. Ve ister yurtdışında ister uzayda dog turk hissediyorsan kendini nerde dogdugun önemli değil.
Biyerlerde doğmayı oralı olmayı hayal etme doğduğun yeri oralardan daha iyi yapmak için çalış..
https://www.youtube.com/watch?v=YIDuuCBSP0YAlmaya da büyümek isterdim, hem çok iyi niyetli oluyorlar hemde varlıklı. Dedemin geçmişini şaapyım fırsat geçmiş eline arkadaşını göndermiş
Dediğin gibi istemem de Türkiyede doğup Türkiyede büyüyüp başka yerde yaşamak isterim
Bunun bir özellik oldugunu düsünmüyorum. Türkiye güzel bir ülke.
Türkiye'de doğdum..
ukrayna'da yaşiyorum ne farkkı varkii Ülkemi özlüyorum ama buralar hem daha uygun hemde daha janjanlı..; )
Ukrayna dedin içimizi parçaladın abi :/
ukrayna sadece kızlarıyla bilinir ukraynalı ile amerikalı, ingiliz, japon arasında çok fark var mesela ukraynalı mı dicekler :Ddd
Bende keşke Vatanım olan Türkiye'de büyüsem diye hep diyorum
Bende almanyada doğdum eskişehir de büyüdüm :) kardes cikmayalim
ohhaaa :D ruh ikizi gibiyiz
aynennnn :)) nerede oturuyorsun
Osmangazi :/
almanyada doğdum fransada yaşadım bir kere bile senin gibi düşünmedim. yabancı hayranlığı yok bende
bende fazlasıyla var :/
O zamanda Türk olsaydık iyiydi diyecektik , Bir Dan Bilzerian olmayacaksak gereği yok bence
Japonların neresi havalı? Sapkınlıklarını geçtim, boy desen boy yok, tip desen tip yok.
çekik olmaları yetiyo valla amerikalılarda çok cool
kendi vatanımda doğmak ve türk olarak doğmak herkese nasip olmaz mutluyum ve gururluyum bu topraklarda doğduğum içn
isterdim cünkü ülkemiz cok adaletsiz
Finlandiyalı olaydım iyiydi.
İsviçrede yaşamak isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar