Askerlikte nasıl traş olacağız?

bembeyaz ve ince tenim çok tahriş oluyor jilet mahvediyor beni kıpkırmızı oluyorum canım çok yanıyor, o yüzden sakal traşı bile pek olmam ben. olursam da makineyle alır ve kirli bırakırım hep. askerde sakal traşı nasıl oluyor her sabah kalktığımızda jilet vurmak zorunda mıyız?

bir de saç traşını merak ediyorum. berberi var mı oranın kim yapıyor o işleri.
Askerlikte nasıl traş olacağız?
Cevapla