ben 18 o 22.
Bir kızın bir erkeğe abi demesi için arada kaç yaş olması gerekir (anket)?
ben 18 o 22.
kimse abi demesin bana
zaten yasimi gostermem
kizlar isine gelmedigine abi der etkilenir olgun davranmaya calisir naber kivanc der yasa bakmaz.
kizlar cikarina gore yasadigi icin onlar icin abi kavrami zaten samimi olmaktan cok uzak.
Ya nasil baktigina bagli ben mesala kiz arkadasim 19 yasinda annemin kuzeni 20 yasinda ona abla diyorum da vana abla deme diyor
O annenin kuzeni çünkü senden küçük olsa yine abla dersin
Bilmiyorum valla babamın arkadaşları var mesela annemden küçük adam abla diyor adfd
Kişiligine göre degisen bir şey aslında. Abi gibi davranirsa 1 yas bile büyuk olsa abi dersin, arkadas gibi davranirsa 5 yas bile büyük olsa demezsin. Ama demek lazım güzel bir kaçış yöntemi :)
dimi yani :D ahahah
Önemli degiiil :D
Cevap
7Cevap
bana 18 yaş altı ancak abi diyebilir. Kafasını gözünü kırarım:...
E yani ahahah
bir gün abi demen gerekmeyecek ise 1 yaş büyükse bile diye bilirsin.
lazım olmayacaksa kendinden küçüğe bile desin, ( bana amca diyebilirsin )
Peki
İnsanın yasina abi. demezsin, hareketleri, davranisi. kendine. hitap edilmesini. sekillendirir
O da doğru ama 30 yaşında birine ahmet demem ben
Illaki orasida öyle ama ben küçük yaslar hani 1,2 yas icin. demistim
Abi demesin lazım olur
jgxgxyx
Aradaki yaş farkı gayet iyi.
4-5 yaştan başlayan bir durum..
kişiden kişiye değişir
Neye göre değişir
4 dedim
ideal
Yaş fark etmez
Peki
10 ve üstü
oo çok
4 dedin
Kim dedi adf
Dedim*
:D
He tamam :D neden o kadar az peki
Az işte
3-4.
Deme Diyorsa Deme.
1 yaş bile olur.
+3 olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar