Birine abi/abla demen için arada kaç yaş olması gerek?
31+ bütün erkekler abimdir. :)
#mutlugünler
:) :) :)
Birine abi/abla demen için arada kaç yaş olması gerek?
31+ bütün erkekler abimdir. :)
#mutlugünler
:) :) :)
Bazen aynı yaştaki kişilere bile abi abla diyorum. Tabi tanımadığım için ama ilişki genelde öyle yürüyor. Ben ona abi diyorum o da bana diyor kimin büyük olduğu belli değil 😂 tanıdığım kişilerden de kişiye göre değişir. Bazen 2 yaş yeterli oluyor bazen 5 yaşta gerek olmuyor. Kişiye bağlı.
Benden bir yaş büyük olması bile kâfi.. Hatta bazen yaşıtlarıma bile söylüyorum.. :))
Genç hissettiriyor..
Eig :D
Cevap
37Cevap
Benden 6-7 yaş büyükse
Biraz samimiyete bağlıdır, aramda 20 yaş fark olsa da abi demedimlerim var, 1 yaş fark olsa da abi dediklerim var
İlginç ben bu kadar anlam yüklemiyorum bu kelimeye
Ben de anlam yuklemiyorum ama her önüme gelene de abi diyemem 😂
Her yerde iş görüyo valla ben diyorum :D
Benden 3 yaş büyük herkes abimdir, ablamdır 😂
Sen ablam olmayı birkaç ayla kaçırdın galiba 🤔 😂 😂
Kaçmadı ablası
Ablam mısın gerçekten 😇
Eğer gerçekten ablamsan bana patatesli börekler, elmalı kurabiyeler, çikolatalı pastalar, kekler ve daha bir sürü şeyler yaparsın 🤤🤤
Ablam mısın he abla 😇 Ablam ol 🤤🤤
Bi inceleyelim yine de ya kaçmışta olabilir :D
Sana özel iki yaş yapabilirim abla şartını 😂 Ve tek taraflı sözleşmeyi imzaladım. Artık ablamsın 🤷♂️
Karnımı doyurmak zorundasın 😂😂
Yok ya :D kardeşlere antipatim var benim başka abla bul :D
O zaman ablam değilsin. Bundan sonra sana isminle hitap edeceğim 🙄
Tokevinaçkedisi 😒
Olur olur tabi ki :D
Ben pazara falan gittiğim de kendimden küçüklere bile abi diyorum 🥲
:D :D :D vur demişler öldürmüşsün :D
Bizde saygıdan da denir. (Abla abi yenge hanım vs)
Bazıları bunu hakaret sanıyor
Erkekler de sosyetik amcalar mı :D
Birkaç yaş büyük olsa yeter. Ayrıca kendimden küçük hanımefendilere de abla dediğim çok olmuştur.
Benden büyük birisine abi demem için saygımı kazanması gerekir. Sevmediğim bir modelse adıyla seslenirim. Yaşla çok alakası yok bana göre.
Pek demem insanlara, iş yerinde falan çok nadirdir. Hanım bey derim ya da ismiyle hitap ederim büyük küçük
Yaşa göre saygı duymuyorum.
İsterse 50 yasında olsun boş adamsa ismiyle hitap ederim
Erkekte sınır yok kadında 5 yaş büyükse ablamdır erkekte samimiyete bağlı
3 yaş büyüklere abi derim hanımlarada yaşı küçük olsa yine abla diye hitap ediyorum.
samimiyetle alakalı bir durum benim için yaşla değil
Abi abla demek için önce saygi gostermek lazim saygı görmek lazim
Benim için en az 10 yaş fark olacak yoksa o kişi kardeşimdir
Bu abi, abla sadece Türklere has bir şey galiba. Bence gereksiz bir şey lakin asker kökenli bir millet olduğumuz için illa bir kıdem, bir hiyerarşi olsun istiyoruz.
Bu aradaki samimiyete bağlı.. 45 yaşında olup abi dediğim de var demediğim de..
Benim iki yaş büyük birine bile abi diyesim geliyor
Yaş önemli değil, abi derim ama abla demem...
Kadınlar çok sinirleniyor...
Genelde kendimden büyüklere abi abla derim ama birazda samimiyete bağlı..
Bu konularda benim için yaş değil abla /abi dememi hak edecek şeyler yapmış olup olmamaları onemli
Yaş gözetmiyorum, benden büyük ve saygı duyduğum kişilere abi derim.
Valla 1 ya da 2 yaş varsa abi/abla demek saçma. Bence abi/abla demek tümden zaten saçma mesela bir çok dilde abi/abla diye kelimeler yok. Biz türkler biraz m*lız zaten.
Ben sana abla derim
Diyebilirsin
Bir kaç yaş büyükten itibaren derim 😀
5-6 yaş olması lazm en az
Benden bi kaç yaş büyük bile olsa abla derim
10 yaş fark olsa bile abi demiyorum 😀
Aliskan lik olur bazen
1 yaş bile büyükse abimdir hshd
Genelde Hanımefendi Beyfendi diyerek hitap ederim
Obaaa benim 3 yaştan sonrakiler ablam
Sevmem abla abi demeyi
Pek kullanmıyorum akrabalar hariç
Yaştan öte karşıdakinin abla hareketleri sergilemesi lazım
Memnun oldum ben teyzen😔
Teyzem olamayacak kadar gençsin :D
Abi deme lazım olur sözünü duymadın mı 🤣
Yoo duymadım
Abi deme, lazım olur 🤣
abi deme lazım olur ahahaaha
Yaşa değil kişiye göre abi/abla diyorum
Hangi ayda doğdun
Nisan
Mayıs, ablamsın
Eyv kardeşim
Samimi olduklarıma abla abi derim. 5 yaş üstüne
Benden 3 4 yaş büyük herkes
En az 5..
En az bes
10 yaş olması lazım.
en az 2 yaş
Kimseye demem
Bana abi demen lazım o zaman
Abla, abi deme lazım olur 😂😀
Pek kullanmayı sevmem ama 7-10 olabilir
1-2 yaş en az.
16000
35+ olursa
3-5 yaş
3-4 yaş uygundur
5 yaş ve üzeriyse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?