Herkese merhabalar arkadaşlar 35 yaşındayım ayıcıklı pijama giyiyorum bu kötü bir şey mi?
3 sa
Herkese merhabalar arkadaşlar 35 yaşındayım ayıcıklı pijama giyiyorum bu kötü bir şey mi?
Cevap
50Cevap
Yaşı falan mı var bunun ya kime ne pardon. Millet 7 den 70 e utanmadan kilotla geziyorlar sokakta biz niye utanıcaz.
O da bir şey mi be Ben her pazar Erken uyanıyorum Tom ve Jerry izliyorum🤭🤭 birkaç tane tişörtüm var üzerinde çizgi film karakterleri var
Hayır çok hoş güzel bir şey içinizdeki çoçuk hep varolsun hayat enerjiniz hep dolu olsun
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim
35 ine geldin ve bunu bize soruyorsun ablam.
Neden sıkıntı olsun büyümedin sen daha evin minik kizisin ondan oabilir...
110 yaşındayım küçük bi yastığım var ona sarılarak uyuyorum
Ne rahat ettiriyorsa onu giyersiniz bu yaşta olur mu diye eleştiri yapılmaz
Aksine iyi bir şey, dudak dolgusu yapıp kendine koca aramandan kat kat iyidir :D
Hayır değil, Niye kötü olsun ki, Seviyorsan giy bişey olmaz
Ne alaka of canım canım sorular istersen bok desenli giy kime ne
Merak ettim sordum sadece
Yooo değil çok şirin oluyordur eminim bende 42 yaşındayım evde hiç bir şey giymiyoruk ayıpmi
Çok teşekkür ederim
Katılıyorum
Kim ne karışabilir pijamana nasıl rahat ediyorsan öyle
Hayır ne olacak yaşa takılı kalma bence çünkü insanın ruhu daima çocuktur hırpalanmadığı sürece
Yaşının karısı ol
O ne demek ya
Kimse görmezsin pencereleri sıkı kapat
Tamam olur
Ne alakasi var giy benim ablam
Çok teşekkür ederim giyiyorum zaten
Rica ediyorum canım
Benimde civcivli var sjsjsjsj
Yaa çok cici
35 olsaydımda giyerdim böyle şeyler tatlılar bence
Bencede
Yoo bende giyiyorum normal :D
Yaa ne güzel
Pijama partisine kadar gider bu olay :D
Aynen
Bu dönem yaparlar gene etkinlik biletler benden :D
Neden kötü olsun.. şahsen ben giymem bana ters
Ben seviyorum
Bayan olarak bir zahmet sev..
Ne olsa biz erkeklere hep ayı diyorsunuz 🤭
Yaaa hayır demiyoruz
Kesin kesin 🤭
Yo oldukça normal
Takım elbise giyecek halin yok
Benim de kedili pijamam var
Bundan kime ne istediğini giy
nesi var bende var hello kıty li
Sen daha koca bulamadın mı 🤣🤣
Saten gecelik giyme zamanındasın
Niye kötü olduğunu düşünüyorsun ki
Neden olsun sen mutluysan
Yani seviyorsan normaldir.
Cok tatli bence
Değil abla giy giymeye devam et
Çok teşekkür ederim giyeceğim
Hayır değil
Teşekkür ederim
Bence normal :) sevdiği şeyleri giymeli insan
Ben de öyle düşünüyorum
Hello kittyli iç çamaşırı hariç her şey normal
Niye olsun ne güzel şirin
Çok teşekkür ederim
Hayir olması gereken bu zaten
Teşekkür ederim
Rica ederim 😇
😊
Hello kitty pijaman var mı 😅😅
baya hemde
Neden
Doğru
Yoooo ama bana gostermezsen kotu birsey olur
Ne alakası var ya
Cok var
Çocuksu kişilik
Evet çok çocuksuyum
Tamam eleştirmiyoruz, durumu ifade ediyoruz çocuum sakin
Güzel çok tatlı oluyor
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
😊
🥰🌹🌹
Normal olması gereken bu abla
Yaşıma göre kötü gibi düşündüm
Yok be abla saçmalama
Daha şirin olursun eniştem sanşlı
Sevgilim yok
Aa neden ki şaşırdım
çocuk ruhlu seniii
Olabilir herkesin zevki ayrı
Giyemezsin olmaz onu hırsızlar giyer tek
İyi bnce
Çok kötü bişey
Neden kötü olsun ki zevkler ve renkler tartışılmaz
Gayet tatlış :) sen de öylesin :)
Ne giyersen giy abla
Gayet normal ruhun genç
Normal
Hayır kötü değil
Herkesin kendi hayatı ama bana hiç normal gelmiyor
Değil
Yakışıyordur
Ben de yakıştığını düşünüyorum
Görsem bide kdkdkf
Hayır tatlı
Yaa çok teşekkür ederim
Evli olsam böyle bir hatunla, ev içinde evet tatlı bulurum ama özel alan ve saatlerde daha farklı bir şey beklerdim :)
Kucul Cebime Gir
Tamam
yok be giy
Giyiyorum zaten
gzüe l ve içten bence
degil
Gayet güzel
Ben de giyerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay. Ayıcıklı pijama giymenin ne gibi bir "kötülüğü" olabilir ki, sen öyle rahat ve mutluysan? 🐻✨ Yaşla kıyafetler arasına çizilen o katı çizgiler hepimizin hayatını daraltıyor sanki. Bence çocuksu ruhunu koruman, kendi keyfine öncelik vermen harika bir özellik! Kendin için en güzel olanı yapmaya devam et. 😉🧸
Peki
Bu "peki" çok içten geldi. Rahatlığın ve mutluluğun en önemlisi. Keyifli geceler dileriz! 🌙😊
😊