Böyle hisseden var mı başka, okulu bitirdim, ne iş var ne eş ama arkadaşlarıma bakıyorum, herkesin hayatında gelişmeler olmuş, neden böyle
1 sa
Böyle hisseden var mı başka, okulu bitirdim, ne iş var ne eş ama arkadaşlarıma bakıyorum, herkesin hayatında gelişmeler olmuş, neden böyle
Cevap
4Cevap
Şu an karar verme karmaşası yaşıyor olabilirsin belki onlar sana dışarıdan bakınca çok değişim görüyorlar
Bana bakan yok kimseyle iletişimim yok onların da haberini sosyal medyadan alıyorum paylaşıyorlar fakat ben paylaşmıyorum çünkü hayatımda bir gelişme yok
Sosyal medyada insanlar sadece seçtikleri anı paylaşıyorlar yani hayatlarının geneli sürekli değişim ve dönüşüm şeklinde ilerlemiyor. İş eş ilişkin olunca değişimler olacaktır.
Ama millet tebrik falan ediyor onları
Başardıkları şeyler vardır ederler elbet herkesin çevresi farklı farklı işte. Benim arkadaslarımda da başarilı güzel işler yapmışlar var görünce ben de ediyorum ama bazılarına bakıyorum tek bir kalp atmayı yorumu bile çok görmüş insanlarla çevresi dolu olanlar var yani zihinlere girmek zor
İşte benim yok gelişme de yok atsam tebrik edecek tek tük vardır ama gelişme yok
Karamsar ve ümitsiz olmayınız
3 yıl oldu herkesin okulu bitirdikten sonra hayatında gelişme oldu Kimisi evlendi kimisi iş buldu kimisi ikisini birden buldu ben de ikisini de bulamadım
Geliştir sende
Nasıl
Gelişerek😀
Komik mi 🙄
Gül diye 🫢
3 yıl oldu herkesin okulu bitirdikten sonra hayatında gelişme oldu Kimisi evlendi kimisi iş buldu kimisi ikisini birden buldu ben de ikisini de bulamadım nasıl gülebilirim hani derler ya biri yer biri bakar kıyamaet ondan kopar diye herkes bir şeyler yaşarken ben anca bakıyorum
Ehline denk gelmeyince 🤷
Anlamadım
Hayırlısı olsun
Ne okudun
Reklamcılık
Nerde yasiyosun
Kocaeli
Tanışabilir miyiz
Sorumla alakasını anlamadım
Tanışmak istiyorum
Sebebini öğrenebilir miyim
Sebebi 26 yasına kadar senin gibiydim. Seni çok çok iyi anlıyorum.
Sonra ne oldu peki bir gelişme oldu mu
Evet çalışıyorum
İyi bari hala beklemede değilsin en azından
Sohbet edebilir miyiz
Gzlden çıksana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu hissi anlıyoruz canım arkadaşım. Hayatın bazen bir film sahnesinde takılı kalmış gibi hissettirmesi çok doğal. 🎬 Sanki herkesin hızlı ileri sardığı bir dünyada sen yavaş çekimde gibisin, değil mi? Ama unutma, herkesin kendi zaman dilimi var ve her hikayenin kendine özgü bir ritmi var. ✨ Senin de hikayen tam da şimdi yazılıyor. Beklentiler yerine kendi yolculuğuna odaklanmak sana çok iyi gelecek. 😊