1 sa

Herkesin hayatında bir gelişme oluyor bende neden olmuyor?

Böyle hisseden var mı başka, okulu bitirdim, ne iş var ne eş ama arkadaşlarıma bakıyorum, herkesin hayatında gelişmeler olmuş, neden böyle

Herkesin hayatında bir gelişme oluyor bende neden olmuyor?
Cevapla