Hayatım boşa geçmiş hissediyorum neden ilerleme olmuyor hayatimda?

27 yaşındayım, hâlâ aile evinde yaşıyorum, hiç çevrem yok, sevgilim olmadı. Elektronik mühendisiyim, 3 sene işsiz kaldım, 5 ay sigortasız çalıştırıldım, para alamadım.

Hayalim vardı, yurt dışına gitmekti ama şu an otobüs param bile yok. Kısılı kaldım bu döngüde. Arkadaşlarım benim hayallerimi kendi hayatına kattı, o bana çok koyuyor. Ben anca onları izlerim, onlar evlenip yuva kurarken de

Hayatım boşa geçmiş hissediyorum neden ilerleme olmuyor hayatimda?
Cevapla