oğlum ben de kendimi çok kültürlü, karakterli, bilgiliyim zannediyordum. Meğer susayım diye ''sen haklısın bremin'' diyorlarmış. yüzlü pis insanlar püüüü

oğlum ben de kendimi çok kültürlü, karakterli, bilgiliyim zannediyordum. Meğer susayım diye ''sen haklısın bremin'' diyorlarmış. yüzlü pis insanlar püüüü

Cevap
11Cevap
biri haksızsa Ölsem de haklısın demem.
Aynı ben kardeşim benim (kalp)
Bence bazen uygun. Her tartışma kazanılmaya değmez, bazı insanlarla uzatmak sadece enerjini yer. Ama sürekli haklısın deyip kendi içini ezmek de doğru değil. Karşındaki anlamayacaksa susmak akıllıca olur, ama önemli bir mesele varsa insan kendi duruşunu da korumalı.
Sanırım herşeyin dozu dengeyi ve doğru zamanı ayarlamak ilgili yaa
Demiyorum ya illa tartitisiyorum sonra anlamadiginj argümanlarıini vs görünce yeterli deyip tartışmayı bırakıyorum da haklısın demem ocin haklı olması lazım :))
Dimi :D
birileriyle ciddi bir sekilde konusurken sunu dese var ya daha da delleniyorum. o konu tartisilacakk
Bu konuda nasıl hissettiğini anlıyorum. Munafıklık sevmem, eğer ortada sorun varsa konusulur çözülür üstü kapanan kestirip atılan hiç bir dialogtan hoşlanmıyorum
ben de oyle ve bunu yapan zamaninda cok oldu, erkekler genelde kadin cenesi cekmemek icin yapar bunu anlamadigimizi falan sanar da, tek uyanik onlar degil sjshesj
Erkolar kapatılsın. D:D
yok ya kapatilmasin lazimsiniz sjshs
Noldu evin mi boyanması lazımm hhashjfa
değersiz alalade biriyse haklısın denip geçilebilir.
ama değerli biriyse kırıklık kalmaması için tartışmak gerekir.
"Haklısın" demek mantıksız geliyor.
Hayır, ona olanı kabul edeceksin yolu keseceksin en iyisi bu.
Evet haklısın dersin dahada sinirlenir kimisi kaos sever
Hayır değil. Haklıya haklı , haksıza haksız. öyle yağma yok yani. Tartışma olmasın diye haklısın denilmez.😄cehenneme kadar yolun var şekerim denir kfkrj
Aynen aynen...🥳😅
Bak yaaa levi taicho :D
Kes aňcık demek de bitiriyor ben bu taraftanim 😅
İlk başta 'haklısın' derim ama ona rağmen konuşmaya devam ederse çatışma çıkar.
Ya aslında bazen gerekiyor çünkü anlatamayacağını anlamayacağını farkediyorsun ve buna mecbursun akıl sağlığın için 😅
Keskin makas misali 👌
Haklısın deyip geçiyorum en güzeli
Uygun Değil Bence
Asla haksız ise haklısın demem.
evet haklisin
Lan ajfbaskjhfasbh
en uygun yolmus kzkzkkz
:D:D
:*
(çiçek)
opcucuk yanlis olmus :) olcakti kb
Est efenim oluyor oyle şeyler. D
Kaçış yolu
vay be
Öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, bu durumun seni hayal kırıklığına uğrattığını anlıyoruz. 💔 Tartışmayı uzatmamak adına "haklısın" demek, çoğu zaman karşı tarafın kendi huzurunu sağlamak için başvurduğu bir kaçış yolu olabilir. Bu onların samimiyetsizliğini gösterse de, senin bilgini veya karakterini eksiltmez. İnsanlar bazen sadece konuyu kapatmak ister, unutma. 🤔🤷♀️