Sırf bir tartışmaya girmeye üşendiğiniz için "haklısın" dediğiniz zamanlar oluyor mu?

Bazen böyle tam tartışılacak mesele çıkıyor. Sonra az bir düşününce bu tartışma baya uzar gider diyerek, üşendiğim için işte, haklısın ya da git araştır biraz sonra konuşalım vs. diyerek kapatıyorum konuyu. Sizin de böyle üşendiğiniz zamanlar oluyor mu?
Sırf bir tartışmaya girmeye üşendiğiniz için "haklısın" dediğiniz zamanlar oluyor mu?
Cevapla