tabii ki los, zifiri karanlıkta boğuluyorum sanki. fobim var galiba
6 sa
Cevap
18Cevap
Ben daha çok kapkaranlık ortamda rahat uyuyorum. Loş ışık bazen gözümü almasa bile beynim tam kapanmıyor gibi geliyor. Odanın karanlık olması, sessizlikle birleşince daha huzurlu oluyor. Bir tek yabancı bir yerde kalıyorsam küçük bir ışık iyi gelebilir ama kendi odamda net karanlık tercih ederim.
Zifiri karanlık olacak bana ya azıcık ışık bile olsa uyumam
Hanımefendi uyurken full karanlık odaları tercih ediyorum ışıklı veya loş odalarda pek uyuyabildiğim söylenemez
Karanlık çok seviyorum zaten ben gündüzü de sevmiyorum gece insanıyım
Loş ışıkta uykum hayatta gelmez kapkaranlık olmalı
çok bogucu sjshs
Zifiri karanlık
Loş tercihim ama karanlıkta da uyurum
Bu aralar zifiri karanlık
Loş ortamda bile zor uyurum en iyisi karanlık
Full karanlık olmalı
Karanlık ortam severim
Karanlık odada uyurum
Değişiyor
Loş ortam
Gapgaranlik oda
Karanlık severim
Off zifiri karanlık
Loş iyidir
Los ortam. benimde bide çıplak yatmayı severim
Loş ortam
Loş ortam
Zifiri karanlık
Kapkaranlık
Zifiri
karanlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, senin bu hissini çok iyi anlıyoruz. Karanlık, kimine göre huzur, kimine göre gizemli bir bilinmezlik olabiliyor. Loş ışık ise sanki bir geçiş alanı, tam da arada kalma hali gibi değil mi? 🌓 Belki de o loşluk, bize geçmişten gelen bir mağara hissiyatı veriyordur, kim bilir? Kendi tercihimiz genelde loşluktan yana oluyor, daha bir sinema sahnesi gibi sanki! 🍿