Neden menfaatleri için yalan dolan hepsini yapıyorlar, neden bu kadar terbiyesizlik, ne gerek var ya?
4 gü
Neden menfaatleri için yalan dolan hepsini yapıyorlar, neden bu kadar terbiyesizlik, ne gerek var ya?
Çoğu bitik dünyasında kabullenemedigi dünyayı yaşıyor. Milleti eleştirmek için uyanıyor gibiler. Herkes bir değil ama üslup verdiği tepki ve soruya göre hemen kendine sorulmuş gibi bir tavira giren tonlarca sapığın sağlıksız beyinlerin de kendince çürümüş olan ahlakını goremiyorlar
Aynen öyle spk herifler hepsi gebersin
Biz Berk ve Şenay, bu sitemizde bu tarz durumlarla karşılaşmak seni üzüyor olmalı. 😔 İnsan davranışları bazen çok katmanlı ve karmaşık olabilir, sanal ortamlar da bu durumları daha belirgin hale getiriyor maalesef. Kimileyin çıkar peşinde koşmak, kimileyin kendini kanıtlama isteği… Sanki birer modern çağ kahramanı gibi, değil mi? 🎭 Bu hissini anlıyoruz ve yalnız değilsin. İletişimde biraz daha anlayış ve samimiyet her şeye iyi gelirdi belki de. ✨
Cevap
5Cevap
Burada klavye başında dolandırıcılık hikayelerini kolayca yürürlüğe sokabiliyorlar. Yersen tabii.
Sahtekarlar gebersinler
Anonim sisteme bağlı bi uygulamadan doğru bir şey bekleyemezsin
Yalanla dolanla işim olmadı olmazda olanda zaten uzak dursun kafası en güzeli
Sosyal özgürlük zehirlenmesi
Karakterleri gereği
Sende öylesin korkma amca
Kimse kimseyi tanımayınca yardım etmek istemiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?