4 gü

Otobüste altıma işedim?

Şehirlerarası uzun yolculuk hafif kaçtı, kaç kere söyledim, durmadılar off ne yapacağım ya

Güncellemeler
4 gü
Ya gerçekten çok utanıyorum ne yapacağım bi akıl verin ya rezil oldum ağlamak istiyorum
Otobüste altıma işedim?
Cevapla