4 gü

"Nefret ediyorsan yenilmissin demektir" ben demedim Konfüçyus söylemiş🤷‍♀️ siz ne düşünüyorsunuz?

Bence çok doğru. Nefret, intikam almak gibi duygular aslında insanın kendine yaptığı görünmeyen çitlerdir.

Nefret ediyorsan yenilmissin demektir ben demedim Konfüçyus söylemiş🤷‍♀️ siz ne düşünüyorsunuz?
"Nefret ediyorsan yenilmissin demektir" ben demedim Konfüçyus söylemiş🤷‍♀️ siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla