3 gü

Emre olmadan hayata nasıl tutunurum, bu ayrılık acısıyla nasıl başa çıkarım?

Belki bu dünyada bizden daha fazla birbirini seven insan yoktur ama kader ayırdı bizi.. ikimiz de elbette evlenmedik, evli değiliz ama yollarımız ayrıldı:(( ?

Emre olmadan hayata nasıl tutunurum, bu ayrılık acısıyla nasıl başa çıkarım?
Cevapla