Ayrılık sürecini nasıl yönetebilirim? Hayatıma kaldığı yerden nasıl devam edebilirim?

Yeni bir ayrılık yaşadım sıcak sıcak, birkaç saat önce. Kendimi çok bitkin, keyifsiz ve çaresiz hissediyorum. Hiçbir şey yapma isteğim yok. Çok değişik ve buruk bir his. İlk sevgilim, ilk sevdiğim adamdı kendisi. Bilinmezliğe düşmüş gibiyim.

Bu süreci nasıl yönetebilir, hayatıma sağlıklı bir şekilde nasıl devam edebilirim?

Teşekkürler.

Ayrılık sürecini nasıl yönetebilirim? Hayatıma kaldığı yerden nasıl devam edebilirim?
Cevapla