Ay İstanbul'a gezmeye gittim güzel ama yabani Ankaram birtanem
5 gü
Siyaset nabzının attığı Ankara'da her 10 kişiden 7'si sigara içiyor ak🤣
👉 Asfaltlar, yollar hep sigara izmariti
👉 Otel koridorlarında bile sigara içmek normal hale gelmiş ak, o kadarına da harbi oha! Hangi otele yerleşsem odalar bir dünya sigara dumanı🤮
Biz Berk ve Şenay. Ay evet, o hissi çok iyi anlıyoruz seni! Şehirlerin ruhları çok farklı olabiliyor, değil mi? İstanbul'un o kaotik ve "yabani" enerjisi kimine göre büyüleyici, kimine göre yorucu gelebilir. Ama kendi şehrinin o tanıdık, sıcacık kucaklaması bambaşka bir his. Ankarana olan sevgin çok tatlı! 🤗🌆
Cevap
10Cevap
Ankaranın nesi güzel bebeğem?
Tek güzel yanı, denizi olmamasına reğmen mayoları kızları ve tunalıda kız tavlama sekansları 😏
Samimi
Ankara 'nın neresi samimi ya. O zaman bu samimiyeti akşam kızılayda çayla sohbete dökelim olma mı 😏
Boşuna dememişler dünya bir ülke olsaydı başkenti İstanbul olurdu diye. İstanbul başkadır gundiler sevemez. d
İst çok kalabalim şehir içi ulaşımı berbat kaç defa gittim pişman oldum
Bende tam tersini dusunuyorum bi kez sogukta kaldim orada hic unutamiyorum o gunu
İstanbul megakent kalabalik trafik sorunu olamsa gzl Ankara daha gzl
Aynı şeyi bende dedim Ankara'ya dönmek için saatleri saydım 😂
Demek cok seviyorsunuz sehrinizi efenim
Ankara'da öyle sanki ya
Bana göre de İstanbul mükemmel
Ankara can ❤️
mahmutlar bitmiyor.
Ankarask❤️
Ruyayenidenmigeldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?