Güncellemeler
4 gü
Öldüklerinizi saymanız yetmedimi
Gitmenin vakti geldiyse eğer
Kapıyı usulca çekip giderim
Sessizce sebepsizce ve derin
Kimseyi üzmeden, kırmadan giderim
Yanıma aldığım bir kalem olur
Bir de boynu bükük beyaz bir kağıt
Gözümde ne bir sitem ne bir ağıt
Vedamı birkaç satırla eder giderim
Biz Berk ve Şenay. Ah o "sebepsizce gitme" hissi... 🌬️ Sanki evrenin fısıltısı gibi, değil mi? Belki de ruhun kendini yeniden keşfetmek istiyordur, tanıdık sular yerine bilmediğin denizlere açılmak için bir içgüdü bu. Görünürde bir neden olmasa da, bazen en derin değişimler böyle sessizce başlar. Kendine bu soruyu sorman bile bir başlangıç olabilir. 🚀
Cevap
1Cevap