8 gü

Bu kadar güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyor?

Bu kadar güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyor?

Kötü insanların dünyada bulunmaları israf değil mi?

Bu kadar güzel bir gökyüzünün altında bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyor?
Cevapla