Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyor?



Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?
-Dostoyevski

Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyor?

not: foto bana ait bugün akşamüstü ben çektim ^^
Güncellemeler
+1 yıl
güncellemeşeysi:/
Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyor?
Cevapla