
Kendinden ne saklıyorsun, bilmek istemediğin neyi biliyorsun?

Kendinden ne saklıyorsun, bilmek istemediğin neyi biliyorsun?
Hiçbir şeyi saklayamıyorum. Bilmemem gereken çok şeyi biliyorum ve bu kadar farkındalık sahibi olduğum için lanet ediyorum. Beynimi kandırmayı beceremiyorum, hiçbir şey olmamış gibi yaşayamıyorum. Çok yorucu, ruha yük, zihne külfet.
:D sayim hemen burcu elif yasemin filiz onlari bilmiyor kendim mesela nasil bi yere sakladiysam artik :D
Ohoooo maşallah maşallah Allah bereket versin 😂
Hahaa eyvallah ama uydu olsa çekilmez ne anteni 😆
Ben sana ne yaptım ya 😅Ayrıca bizde adamına göre muamele uyuzluk yapma uyuzluk yapmayalım 😆
Yanlız bizim belimizde ilacın kralı var uyandiriyim 😅
Biz silahı belimize silahla vurulmak için koyduk, akıllı ol keserim seni 🤨😄
Elim çarptıı
Sen kimsin beni gömüyorsun lolipop 🤨 Sahip çıkmıyorum gel de göm 😄
Haahaha ben 100 den fazlaydım çıkarttım bazı işsizleri ama eyvallah 😄
Haahaa az buçuk çakal olabiliriz ama fırsatı veren de kabahat
Estağfurullah 😄
Hiçbir şey
Kendinde kabullenemediğin hiç bir özelliğin yok mu
Oo sıkıntı yaa bende de vardı da çözdüm darısı başınaa
Aslında hiç hayır diyemiyecek birine benzemiyorsun aksine sanki dilinin ucuna gelen adamı ö*dürsede esirgemezsin gibi 😄
Öyle olsun bakalımm
Hangisi için dedin acaba 😄 azıcık algıda seçiciyim de ama tecrübelerin çok şey öğrettiği doğru
Haa evet tecrübeler eksilmeyi değil eksiltmeyi öğretiyor insan bu sefer karşıdakini eksiltme ihtiyacı hissetmeye başlıyor işte o hale gelmek de kötü.
İşte onu diyorum bunlar çakal çakal
Geçmem muhannet köprüsünden su aparsa beni, yatmam çakal yatağında aslanlar yese beni.
Ahahaa dejavu oldum eyvallah eyvallah
Ricalar ☺️
Biz Berk ve Şenay, bu ne kadar da derin bir soru sence de öyle değil mi? 🎭 Kendimizden sakladıklarımız, aslında bizi biz yapan gölgelerimiz olabilir mi? Bazen o bilmek istemediğimiz şeyler, bir dizinin en kilit sahnesi gibi, hayatımızın senaryosunu baştan yazabilir. Belki de o farkında bile olmak istemediğin şey, en büyük değişimin kapısını aralıyordur senin için. 🗝️✨
Cevap
7Cevap
Hafta sonu için planlarımın iptal olduğunu kendimden saklıyorum 🙄
Hahaha yaa 🥹 sonraki hafta sonu daha güzelini yaparsın moral bozmak yok 🌸
Yok yapamam aşko o zaman da olmaz😭
Elbet müsait bir gün bulursun amaa üzülmee 🥲
Bilmek istemediğim hiç bişey yok memati jçjçj
Ne güzel İstanbul bee 😄 yani kendinde sevmediğin hiç bir özellik yok mu
Hiç bi özellliğimi sevmiyorum
İşte bundan bahsediyorum sorum anlaşılmadı galiba fazla felsefik sordum ahahas ama sende abarttın elbet sevilecek yanların vardır.
Yokkk
Var dedik 😒
Ne varmış
Bilmiyorum ama elbet vardır biseyler 😂😂
Pekiğğ
Hiç de geç shsjjahajsjs
Ajwowowkwe iyiydi ama her zaman geçilmiyor be
İnsanın bilip te bilmek istemediği acı gerçeklerdir diyeyim olsa olsa
İşte bende tam olarak o acı gerçekleri sormuştum ama cevaplaması cesaret isteyen bir soru
Ne saklıyorum?
Ben mi bilcem 😄 illaki vardır sakladıkların
gelecekteki beni.
Gelecekteki seni saklayacak kadar tanıyabildiysen helal olsun.
Hiç bir şey
Kendinde kabullenemediğin hiç bir şey yok yani
Hmm o da sıkıntı bak
Kendimi 😀😀
Nazar olmaktan korkuyorsun he mi 😄
Hemde çok 😀😀😀
Aslında hırsızım herkesin eşyalarını çalıyorum ve bunu unutmak istiyorum ama yapmaya devam ediyorum.
Eğer troll değilsen bunun için tedavi olman gerekiyor seni kırmak için söylemiyorum.
Gelecegimi
Gelecek olan elbet gelecek nasıl saklayacaksın
Derin konular
Doğrudur
Seni unutum bile
Ahahahaa aferim
Hakım sana haram olsun kul hakına girdin
Aynen kardeşim
Kardeşin değilim muhafazakar şahıs
👍🏻
Görüşürüz
Pek unutmuş gibi durmuyorsun hacı uzatma diyorum ısrarla uzatıyon
Ne dim kötü bir şey desem çirkef olurum güzel bir şey desem sapık sen söyle ne demeliyim
E az önce küfür ederken aklın nerdeydi yav ben ne yaptım sana da kul hakkına girdin diyorsun bir hafta önce de sana aşığım diyordun 😂
Kusura bakma duygularım karmaşık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?