
Genizam yok ama merak ediyorum, belli olan şeyler gizlenmiş mi sayılıyor?

Genizam yok ama merak ediyorum, belli olan şeyler gizlenmiş mi sayılıyor?
Gizlemiyorum pek bişi. Sadece son birkaç yüzyıldır düşüncelerimi toprağa gömerdim. Artık megafonla ilan ediyorum hepsi bu. Tabi bundan nasibini alanlar da pişman olmuyor değil. Belli olanı gizlemektir bnce asıl marifet. Herkes bu zaten böyle derken asıl olmayan şeyi yalan kisvesi altında saklamak epey zordur
Bu arada doğum gününüz kutlu olsun 🥳
Teşekkürler ama doğum günüm gizli 🤣🤣
😅
Herkesin küçük sırları var bence, ben de kalbimin bir köşesinde sakladıklarımı tutuyorum hey. Ama fotoğraftaki gibi yarısı ortadaysa o artık gizem değil, performans sanatı oluyor resmen 🎭✨ Belli olan şey saklanmış sayılmaz, sadece üstü yarım örtülmüş olur. Okunmuş akıl düzelir mi kısmı derinse, insan bazen dua kadar terapiye de ihtiyaç duyar 💛🎶 Kimse tamamen şeffaf değil be dostum.
Her soruma cevap verdiğin için teşekkür ederim sayın sistem
Cevap
4Cevap
gizlediğim bir şey yok
Göz önünde olup gizlenen şeyler fark edilmez. Ama gizlediğim şey ne var, metafizikle ilgilenmem, çevrem farklı bakıyor.
Kaçık gibi mi bilge gibi mi bakıyorlar
Büyülü gerçekçilik deyince adıma Cortazar geliyor. Şatonda tek başına kalmayacak şekilde uğraş lütfen.
İp var mı yok mu peki
Metafiziksel ip 🤔
Ne yapıyorsun metafiziksel anlamda
Off haklısın doğru dürüst sormalıydım gitti gizem
hesabımi gizledim çok gizli işler çeviriyorum
Hepimize sürpriz olacak
he boş sürpriz
Gizli bir şey yok ama merak etme, belli olan gizli değil.
Sonradan rahatsız olacak gizli bi'şeyler yapmıyorum, gizlediğim bi'şey yok.
İg hesabından başka bişey yok hskah
Akrabaların seni soruyor. Kabul et şunları
Hayır 😯
Gecen yaz ne yaptığını bilmeye hakları var
Engelliycem jdkdjd
Pp gitse de kurtulamazsın bence ben denedim
Ne yapiyim
Hiç bir şey yapma, ölü taklidini çözemiyorlar
Hesabı dondurdum hsalhshs
Kaşık iptal djdkdk
Nefretimi gizledim
Tehlikeli
var.
Ne kadar güzel
ceza yedik daha kimsenin haberi yok çaktırmayınn :D
Tamamdır
kimseye söyleme keke aramızda
Var hemde ne bi duysan ahahah
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?