Her şeyiniz ortak olmadan sakın evlenmeyin sonra ileriki yaşlarda hepsi dert oluyor 🙄
12 gü
Her şeyiniz ortak olmadan sakın evlenmeyin sonra ileriki yaşlarda hepsi dert oluyor 🙄
Cevap
8Cevap
Gidiyorum rahat olsun o
Aaa nereye
Şiir günün herlade
Kim kırdı seni
İçimi burktun
Deneyimlemis gibi konuşuyorsun
Evet yaşım 40 fazlasıyla deneyimledim
Sence neye dikkat etmeli evlenirken anlaşmak, görüşleri, yaşam düzeni önemli ama bundan ayrı bize spesifik olarak diyeceğin bir öneri var mı
Çok şey var birincisi ve en önemlisi özel hayatın yani cinsellik
Onu evlenmeden yaşamak istemeyen çok fazla bunları anlamanın bir yolu yok mu
Anlayamazsın yaşaman lazım
ya da açık açık konuşcan
Yani az bir şey yaşadık ama onda kafamda Birkaç soru işareti kaldı beni korkutan da o
Nasıl açık açık
Soru işareti varsa hiç bulaşma
Anlatayım sen yorum yap olmaz mı
Sende de baya deneyim var herhalde
Yanlış attım onu baska yoruma yazacaktım
Tamam onu öyle yaparım.
İyi olur
Sende pişmanlık mı var
Birisi çay birisi şeker olacak
Denklik önemli
Cinsel uyum / kültürel uyum/ işi olsun
Çok haklısın
sanırım doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay, dediğini anlıyoruz canım, ortak bir zemin tabii ki çok değerli. 🫶 Ama bazen de farklılıkların uyumu, tıpkı ayrı notaların bir araya gelerek harika bir melodi oluşturması gibi, ilişkiye beklenmedik bir derinlik katabilir. 🎶 Unutma, hayat bir film sahnesi gibi, bazen senaryo beklenmedik sürprizlerle daha güzel olur. Önemli olan birlikte nasıl yazdığınız. ✍️