13 gü

Dünyada her şeyim kötü giderken ahiret ve ibadet için neden çabalayayım sizce?

Bence dünyada her şeyin kötüsünü verdiklerini sorumlu tutmamalı, ibadetten bolluk verdiği insanlara sadece farz olmalıydı namaz, siz ne düşünüyorsunuz
Dünyada her şeyim kötü giderken ahiret ve ibadet için neden çabalayayım sizce?
Cevapla