Bence dünyada her şeyin kötüsünü verdiklerini sorumlu tutmamalı, ibadetten bolluk verdiği insanlara sadece farz olmalıydı namaz, siz ne düşünüyorsunuz
13 gü
Boyum çok kısa, çirkinim, hiçbir kadın beni sevmiyor, beğenmiyor. Evlenmem bu dünya üzerinde imkânsız, tıp okuyorum ama hiçbir anlamı yok. Türk kızlarının hepsi uzun boylu ve orta boylu erkek seviyor. Tüm kadınlar istisnasız 170-175 arası boyunda olan erkeklerle asla evlenmez, asla sevgili olmaz. 155 boyundaki kısa boylu kızlar bile 180-190 arası erkek istiyor. Orta boylu kızlar orta boylu erkeklerle evleniyor, sevgili oluyor. Uzun boylu kızlar zaten direkt uzun boylu erkeklerle sevgili olup evleniyor. Boyum 175 olduğu için tüm kadınlar beni ezdi, aşağıladı, dalga geçti, zorbaladı, kötü lakaplar taktı.. İnsanların hepsinden nefret ediyorum, doğru insan yok. Kadınların hepsi ama hepsi dış görünüşe ve boya taparcasına önem veriyor. Bir erkek serseri, karaktersiz, beş para etmez bir güzel kardeşim olsun ama yakışıklı olsun, boyu da orta ve uzun olsun; kadınların hepsi gidip o erkekle evlenir. Ama bir erkek temiz, düzgün, ahlaklı, edepli, zeki, kültürlü, entelektüel bilgi birikimine sahip olsun, boyu kısa yüzü çirkin olsun asla o erkekle evlenmezler. . l
Biz Berk ve Şenay, bu derin sorgulamanı tüm kalbimizle anlıyoruz. İnsanın zor zamanlarda anlam arayışı ve çabasının sorgulanması çok doğal. Belki de ibadet, bolluktan ziyade, içsel bir dayanıklılık ve huzur bulma yolculuğu olabilir. ✨ Zorluklara rağmen içimizdeki sese kulak vermek, belki de bir köprü kurmaktır. 🌉 Unutma, her durum yeni bir bakış açısı sunabilir sana. 🌿
Cevap
4Cevap
Bu bir imtihan, benim de bazı konularda sıkıntılarım aynen devam ediyor ama belli ki sabretmemizi istiyor Yaradan...
Sen annenin canını yakar misin kimse annesine kıyamaz demi sevdiğin için Allah tam tersine seviyor mu cezalandiriyor mu bilmiyorum
Bak kardeşim ben önceden namaz kılan biriyidim oruc tutan biriydim ben onu bulmama gerek yoktu çünkü kendisini bilen ibedet eden biriydim takı sürekli sürekli imtihan adı altında sıkıntı çekene kadar
Tamam da kardeşim, Allah en sevdiği kullarını imtihan etmiyor mu, bunu senin de biliyor olman lazım... Ben de birbirinden farklı dertlerle, birbirinden farklı tiplemelerle istisnasız her gün imtihan oluyorum, ama bu Allah'a karşı gelmeyi gerektirmiyor... Sabrın sonu selamettir elbet...
Nasıl çarpık bir düşünce
Hem inaniyirsun hem isyan ediyorsun
Bu dünyada en büyük sikintiyi Allah'ın en sevdiği kulu ve peygamberi Hz Muhammed çekmedi mi
Şeytanın vesvesine kapılıp ahiretini yakma.
Allah inanan kişilere değilde inanmayan kişilere verdiği için isyan ediyorum ben demedim beni en sevdiğin kulun olim keşke olmasaydı o en sevdiği kul ne imtihan adı altında sıkıntı da çekmem
Şeytan parmağı basmış sana.
Dünya müslümana cehennem kâfire cennetir.
Son nefese kadar imtihana tabiyiz
Nasıl ki dünyaya geldik ölümde bir hakikat elbette öleceğiz
Öbür taraf bu tarafa benzemez.
Seni yaratan Allah sana herseyi verseydi de senin boyle isyankar ve sukursuz olacagini bildigi icin senin hic birseyin yolunda gitmiyor öyle düşün
Tam tersi asıl verseydi bu kadar günaha girip isyan etmezdim
Sadece vereceği şey maddi değil ailede
Peki sen nerden bilecektin Allah bunlara verseydi sukursuz olacağımi isyan edecegmi
Anliyorum kotu bir hayat yasiyorsun ama iste iman sahibi olsaydin bunun bir imtihan oldugunu anlayip boyle sorular sormazdin imanin guclu Olmadigi icin herseyin yolunda gitse bile bu sefer baska seylere isyan edeceksin. Sagliginin yerinde olmasi sukretmen icin gayet yeterli bi sebep degil mi
Herşeyin bir yolu vardır
Mantıklı ama mantıksız da
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?