Dağıtan belediye vahiy gelmiş tüm belediyelere. Belediyeler anma hizmeti yapıyor günah değil. Arsalar epey ucuz diyorlar bende bakıcam denk gelirse köşe taraflardan. Rüzgarın biraz estiği yerlerden. Denk gelirse inşallah bakıcam. 😎
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Ne yalan söylim ibadetlerimi ve dünyalık işlerimi bitirip cennete gidebilsem diyorum? Ömrümü güzel tamamlayayım illaki?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
gidip geldinmi orada her şey mutlu biliyorsun 😃😁
En azından hayal dünyam için elverişli olur diye dusunu5orum
o konularda fazla derine dalıp hayal kurma çıkamazsın işin icinden
Zor bayag zor
yani sen bu dünyada kal bence
Gercek ler zor usta zor
hayat böyle ama acısıyla tatlısıyla devam ediyor sen bayağı dertli gibisin yaşın doğrumu?
Evet
anlat dinleyeyim olgun yaştasın
İyi bir karma oluştursan dünyada evet gidersin ama kötü karma oluştursan resetlenirsin tekrar gelirsin dünyaya
Nasıl yanı
Cennetten tapu aldınmı? Başvurular bitti diye biliyorum?
Onun da mı başvurusu var tovbe estağfurullah 🤭
Bilmiyorum. Geçenlerde belediye anons geçti. Alan almış. Ucuza vermişler hemen tükenmiş.
🤣🤣🤣
Bilgin olsun diye yazdım. 2 nci katman da arsa vericek olurlarsa kaçırma. 7 katman ya ya da 8 tam bilmiyorum. Kulağın açık olsun.
Pöfff onu alamam ben fakirim 🤧🤧🤧
Bu arada gunah a gırıyoz he 🤣🤣🤣
Dağıtan belediye vahiy gelmiş tüm belediyelere. Belediyeler anma hizmeti yapıyor günah değil. Arsalar epey ucuz diyorlar bende bakıcam denk gelirse köşe taraflardan. Rüzgarın biraz estiği yerlerden. Denk gelirse inşallah bakıcam. 😎
Acele etme bekle burada da mutlu olabilirsin
Ya ben olmaz mısın gıbı
olur olur hersey olur dert etme hayatı akışına bırak kiz
İsyan etmiyorum ama bu gezegene gore degılım be usta
Ya patron bende bu dünyaya ait değilim ama s.. ke s.. ke duruyom işte hiç biyere gidemiyorum
Ben patron degılım ben bı yonetıcu olmadım bana işçi dıyebılıraınb🤭🤭
Bende işçiyim işçi işçi yi anlar bak :))
Hayal işçisşyşm hayal kurarım hayal tamir ederim
Kalbımı onarırum vsb😒😒
Gene kırılırım
Anladıgımıza sevındım
Bende cikikciyim cikiklar8 düzeltirim bak dünyadan umudunu kesmiş insanlara umut vermeye çalışırım senide bu dünyaya kazzandiricam
Cennet :)
Evet bu dunya yalan ve bana istediklerimi bahşetmıyor
Cennet inşallah vardır
Insallah