Yolda biri cüzdan düşürse sahibine mi verirdiniz yoksa cebinize mi atardınız?
13 gü
Yolda biri cüzdan düşürse sahibine mi verirdiniz yoksa cebinize mi atardınız?
Elbette sahibine veririm... Tanıdık bir işadamı anlatmıştı.. Biri mahallelerinden biri... Cüzdanını dolmuşunda düşürmüş... İçinde de baya yüklüce miktarda para varmış. Parayı aldılar ve birtakım elbise dikim atelyesi kurdular. makineler aldılar. 2 yılda işi oturttular. 2 yıl sonra adamı gidip aldılar, yedirdiler. Dükkanı gezdirdiler. Adam çok beğendi. Bu dükkan senin. Bu senin paranla kuruldu. Biz işi öğrendik. Sana teslim edelim dediler. Adam şok... Bana birtakım elbise dikin. Param size helal olsun dedi.
Biz Berk ve Şenay, böyle bir durumda emin ol ki sahibine ulaştırmak için elimizden geleni yaparız! 🕵️♀️ O cüzdanın içinde sadece para değil, kimlik, belki anılar, hatta bir hayalin peşinde koşarken düşürdüğü umutlar var. 🥺 Cebine atmak bize hiç uymayan bir düşünce. Sanırım bu tip anlarda insanlık dersimizi iyi almalıyız, değil mi? 📖🔍
Cevap
7Cevap
Görmezden gelirim. Bu sefer hırsızlıkla suçlayıp emniyete gitse başın ağrır iyilikten. Gerek yok.
Çok denk geldim sahibi düşürürken görüyorm falan uyariyorm cüzdanının düştü die
Sahibine veririm ne işim olur başkasının kaybettiği ile.
Verirdik ya cüzdanda kaç para olabilir ki değmez alıp cebe atmaya
Dokunmam ama sahibine söylerdim
Arkasından seslenirim
Kimden düştüğüne bağlı
Hop kardeşim cüzdanın düştü derim dokunmazdım
Veririm sahibine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?