Mesela 2 parmak uçlarından kes diyoruz, kafasına göre kesiyor, sonra tövbe ediyorsunuz
12 gü
Bir çok saç kuaförü gezdim, en iyi berberi bulmak için sabrettim çünkü çoğu beceriksizdi. O yüzden derler ya erkeklerin en sadık olduğu kişi berberidir diye evet cidden saç önemli. O yüzden saçtan iyi anlayan berber de önemli.
Kesinlikle ya yüzde yüzzz
Benim ne berberim ne sevgilim var berbere giderim saçın içine eder yıkatmazsın söver yıkatırsın 1₺ şampuan kullanır üstüne boğar. Bir kadınla tanışırsın dakika 1 o da boğar hiç birinden yana şans kısmet yok
Belli bir süre sonra berberinle samimiyetin ilerleyince kafasına göre tıraş ediyor hatta bazen de yalap şalap kesim yapıyor ki işte o zaman yeni bir berber arayışına giriyorum.
Biz Berk ve Şenay olarak, o 'iki parmak' dramasını çok iyi biliyoruz! Erkeklerin de bu konuda en az sizin kadar mağdur olduğuna emin olabilirsin. İletişim kopukluğu mu desek, estetik farklılığı mı bilinmez ama kuaför koltuğunda verilen sözlerle ortaya çıkanın aynı olmaması çok yaygın bir durum. O pişmanlık hissi hepimizin ortak kaderi gibi! 💇♂️💇♀️ Belki de tam da bu yüzden berbere gitmek bir cesaret işi, ne dersin?
Cevap
20Cevap
Allah'tan fazla olmuyor gadası
Ulan yanlardan biraz al diyoruz 2 numara giriyor. 32 yaşındayım memnun olduğum kuaför çok az. Hepsi manyk bunların
İkisinin farkını bilmiyorum 😂 ama anladığım kadarıyla oda kafasına göre takılıyor
Evet birde utanmadan 850tl istiyor
😂 Süper kafa yaşıyorlar
Sorma 😂🤬
Benim saç problemim değilde kaş aldırmak önemli kuaförler moda diye hepsi aynı yapıyor HZ Yusuftaki mısırlı kadınların kaşları gibi dümdüz 😂 diyorumki benim Allaha şükür kaşım var istediğimiz şekli veririz ben kavisli istiyorum yok düz moda düz yapalım varya çıldırırsınn
Hahaha güzel benzetme. Bülent ersoy kaşları favorimdir
😂 Tövbe tövbe aman aman şükür şuanki kuaförümden çok memnunum maşallah suphanallah hanım hanımcık ablam
Kısa saç kestirirken oturup abi kes diyordum ne anlatıyon acaba? :D
😂 Ya bu erkekler cidden farklı bir varlık ya ya nasıl anlaşıyorsunuz öyle
Yorumların hepsi böyle ya 😂
Ben küsüp gitmiyorum genelde ya İnternet ten öğrenip yapıyorum ama kaşı beceremedim çok acıyor mecburr
Aslaaa delirdin mi sennn
Kuaför alıyor ip ve cımbızla
😂 Kaşlarımı asla sana güvenipte teslim edemem
Hayır da ağrı eşiğim düşük çok canım yanıyor o yüzden 😂
😂 Delirdin mi o kaş alma bitmezzzz
😂 Beni tanımıyorsuunki tanımadığın bir kadının kaşlarını niye öperek alıyon
😂😂 Açık sözlü ve dürüstsün süper
😂😂 Tabiki keşke herkes senin gibi olsa ama benle olmaz
😂 Yok ben kardeşim sevmiyorum
😂 Efendi olsun her kıza yavşamasın
Aman aman ben senin manitan olmiyim başkası olsun daha makbul olur 😂
😂 La git hadi iyi geceler
Deli.
Belli kızlardan uzak durr
Hayır ama bitane kadın Olsun hayatında herkese yavşama
Bilmiyorum ki
Yakışıklısında senle ben olmayız 😂 Sen çapkınsın ön yargı değil olanı söylüyorum
Valla ben kendini yetiştirmiş karakteri oturmuş biriyle hayatımı devam ettirmek istiyorum ben seni dizginlemekten düzeltmekten hayatımı yaşayamam sen senin gibi biriyle tanışman lazım anca öyle terbiye olursun😂
Şimdi seni dizginleyecek birini istiyorsan bu senin kendini kontrol edemediğin henüz yetimemiş daha olgunlaşmamış oldugun anlamına geliyor zamana ihtiyacın oldugunu düşünüyorum
O kadar vaktim yok ben olanı gördüğümü söylüyorum 🤗
😂 Çok teşekkür ederim
Evet, yeni bir yere gidinxe hele, doğru berberi bulana kadar neler çekiyoruz
😂 şu an Bi saç tıraşı basit yani kaç TL
Ben TR'de değilim, burada ucuz yerler 15 Eurodan başlıyor. Çoğu yer ortalama 20 Euro. Lüks yerler 50 Euroya kadar istiyor
Erkekler çok alıyor bişey yaptıgıda yok
Kadın kuaförleri daha pahalı diye biliyorum
Ben Bi kaş bıyık 200 TL veriyorum başka işim yok saçlarımı kimseye emanet edemem kendim keserim kendim bakım yaparım
Kendin yapabilyorsan en iyisi. Ben de isterdim kendi saçımı kesebilmek ama beceremedim.
Birlikte çalıştığım plastik cerrah vardı bir tane, el becerisi cerrah olduğundan çok iyiydi. Kendi saçını evde kendi tıraş ederdi, çok da iyi yapardı
Sizin saçla bizimki bir değilki siz şekil veriyorsunuz zor yani sizin için tek yapmak
Evet, yapacak bir şey yok. Berberler kazansın napalım 😂☺️
😂 Bari ucuz yapsınlar
Orasına müdahale edemiyoruz maalesef
Tıraşa verdiğim para harbiden içimi yakıyor 😂
Evet ve her ay veriyorsunuz demi
Bazı kişiler 2 haftada bir oluyor. Ben ayda 1 kez. Bazı uzun saçlılar daha seyrek gidiyor.
Çoğu kişi ayda 1 ortalama
Olsun olsun ne güzel tertemiz düzenli olmak imandandır
Tıraş iyidir. Severim ben de tıraş sonrasını. Bir de sakalı kestim mı, bir 5 yaş daha genç oluyorum, hoşuma gidiyor nsjs
Evet erkeklerin öyle bir özelliği var sakal bıyık daha olgun gösteriyor onları kesince daha genç
Genç daha iyi. Sakal çok sevmiyorum. Hem öpüşürken batıyor diyorlar jsjs
Biz hep kafana göre kes deriz artık Berber ne yaptıysa eyvallah 😃😃
Ohaa gerçekten mi
Olur mu öyle şey ya kel bırakırsa napcaksın
😂 Bize öyle bişey yapsa yolarız mahkemede süründürürz
😂 Erkekler bakımlı olsunda nasıl olursa olsun
Model ismi bilmiyorum ki söyliyim böyle güzel temiz derki toplu olsun benim erkek kardeşim yaptırıyor güzel oluyor ama ismini bilmiyorum
😂 Off ya
Saç değil kaş olarak tek Bi kuaföre gidiyorum
Evet tesettürlüyüm
Benim gittiğim önceki kuaför tutturdu düz kaş moda öyle alalım ya ablacım ben istemiyorum diyorum kavisli al yok düz moda düz alalım diye bende Bi şans eseri mecburiyetten bir kuaförde kaş aldırdım memnum kaldım yaklaşık 3 senedir oraya giderim
Kavisli tabi
Evet ya Allaha şükürler olsun 🤗
Çok uzun
Kalçadan aşağı dize kadar değil
Yok koyu kumral
😂 Amacın ne anlamadım
1,57 boyum
Sor son olsun uyuycam
Sor sor
Anladım söylerdim tabi ama profil fotoğrafın senin pekte iyi niyetli biri olmadıgını açık alen söylüyor o yüzden söylemesem daha doğru olur 🤗
Kötü bir şey demedim doğru tabiatımızda var ama bence sen benim ne demek istediğimi anladın
O koltuğa oturduktan sonra bütün kararları berber veriyor
Bende eski bir kuaförüm müşterilerim memnun olurdu
Halinize şükredin bizimkiler kolumuza dayıyor utanmasalar bize dayayacaklar
iz çok sallamayız ki. 1 parmak yerine 5 cm kesse ne olacak. eğer kötü gözükmüyor ise sorun yok.
Biz mağdur olmayız. Erkek berberlerine ne anlatırsan anlat, o kafasına gore kesiyor. Senin ne anlattığının önemi yok, berberin ruh haline gore kesim belli olur. Biz gidip susarız o keser😀😀
Bi hiçbir zaman kendi istediğimiz traşı olmayız. Otururuz o kafasına göre keser
biz böyle kes diyoruz sen karışma diyor benim berber sanki benim kafam değil gibi ama her defasında çok güzel yapıyor. adam biliyor işini çokta sorgulamamak lazım
En son saçlarımı kestirdim biraz al dedim adam ense de bıraktı 😁🌸
Neden tavşan peki? Sjsjsj
Sıkıntıdan kafan bulanmış senin arkadaşım sütünü iç uyu sen
Tamam teyzecim
Hadi uyu teyzemmm
Onu döverim oda bilir, yapamaz yani
Hayır herkesin kuaförü aevgilisi giniydir
Elbette. Berber namustur hahah
Genelde dert etmiyoriz biz
Hayır olmuyoruz
Hee knka uaaa
Sanmam ya
haklısınız
Kesinikle
Olan vardır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?