16 gü

Fakelere neden bu kadar tahammül ediyoruz, gizli konuşmak bu kadar normal mi?

Arkadaş gizli bir şekilde konuşmak istersiniz anlıyorum da bu kadar da değil ya
Fakelere neden bu kadar tahammül ediyoruz, gizli konuşmak bu kadar normal mi?
Cevapla