Neden Dişilliğimiz toplumda saklamak zorundayız?

Esra Rabia Ünal çok seksi daha doğrusu öyle olmak sekİ bence. Ama ben öyle olsam iş yerinde herkes beni dışlar. Arkadaşım bile olmaz. Ayıplanır. Muhafazakar ailem var ve hep dişilliğime bastırdım bunu nasıl yöneticim. Bilmiyorum. Ya çok dikkatim dağılıyo. Kafamda kuruyorum

Neden Dişilliğimiz toplumda saklamak zorundayız?
Cevapla