19 gü

Kadınlar olmasa bu dünyanın hiç bir anlamı yok diye düşünüyorum sizce?

Güzellik desen, bizde anlam dersen bizde sosyal medyadaki algıyı değiştiren de biziz, kadın ne derse günün sonunda hep o olur. Kadın mutluysa herkes mutlu, kadın mutsuzsa herkes. Aksini iddia eden erkek erkek değildir.
Kadınlar olmasa bu dünyanın hiç bir anlamı yok diye düşünüyorum sizce?
Cevapla