Güzellik desen, bizde anlam dersen bizde sosyal medyadaki algıyı değiştiren de biziz, kadın ne derse günün sonunda hep o olur. Kadın mutluysa herkes mutlu, kadın mutsuzsa herkes. Aksini iddia eden erkek erkek değildir.
19 gü
Sosyal medyada ki algı 😂😂 şarlatanlık resmen. Her 10 iletiden 7 si -- 8 i cinsellik içeriyor. İyi bir algı değil bu.. Kızla iki defa date ediyorsun soruyor ne zaman istemeye geliyorsunuz diye 😂😂 belki ben kanunsuz işler yapıyorum 😅 tanıdın mı ki beni önce?
Senin karakterine göre öyle davranıyor olabilirler. Unutma bu hayatta kadına değer verdiğin kadar varsın yoksa sistem seni dışlar mutlu olamazsın.
Ayrıca kadının cinselliğini kabullenin artık
Hiç öyle düşünmüyorum inan ki. Kadına , insana tabii ki değer veririm sonuçta karşımda ki bir insan. 👍 kendini çok iyi yetiştirmiş erkeğin zaten yanında olmak için adeta yarış yapıyorlar birbirleri ile. Erkek birlikte olmak istediğini seçiyor içlerinden sadece. Cinsellik konusuna gelince , birlikte olmak isteyen , bunun için büyük çaba sarfeden kadınlar var inan ki. 👍 yeter ki erkeğin iyi bir kariyeri , birkaç evi ve arabası olsun. Hiç abartmadan söylüyorum sıraya giriyorlar inan ki.. 👍erkeğin onunla evleneceğini sanıp. 👍😅 zengin hayat umudu işte 👍😅
Şu ülkede zengin erkek mi var zenginden çok kendini zengin zanneden erkek çok fazla ekonomi çok bozuldu ve kızların çoğu günü çıkarmak için erkeklerle sohbet muhabbet ediyor hesap ödetiyor. Birlikte olabileceğin kadınlar ya ot içiyorur da intihar boyutunda aklını kaybetmiştir. Aklı başında güzel bakımlı bi kadın bu dediklerini yapmaz
O kadar çok yanılıyorsun ki. Senin yaşında 24 yaşında o kadar çok sevgilim oldu ki. 40 yaşımdayım ben. Hem de bu kızlar kimi dişçi kimi de halen dişçilik okuyor. Doktor çkkmak üzere olan dahi var içlerinde. Gerçi ben pek statüye hiç bakmam. İnsan olması mükemmel bir kalbi olması yeterli benim için. Hemşire sevgililerimde olduu , mağaza da tezgahtar sevgilim de oldu 👍 para insanın elinin kiridir yıkarsın geçer. Mezara da götüremeyeceğimize göre yemek lazım onu. 21 milyonda yetiyor çok şükür. 👍👍 bir kere daha gelmeyeceğiz ki dünyaya. 👍 ot kullanan 100 metre uzağından bile geçemez benim. Varoşlarla hiç işim olamaz ki.. ben sevgilimi alırım tatile yurtdışına götürürüm👍 onların ailesinden izin alma durumları olmaz hiç , onlar bir birey , bir reşit çünkü..18 yalını geçmişler çoktan. Ailesi de bişey diyemez zaten 18 i geçtiği için.. özgüvenleri aşırı yüksek kızlar onlar , kimseye hesap vermez , tercihlerini kendi yaparlar 👍👍 hiç kimseye eyvallahları olmaz yani. Kendi ayakları üzerinde duran kızlar onlar 👍👍
Cevap
8Cevap
Kimse kendini bu kadar büyük bir şey görmesin erkeğin kadına kadının erkeğe ihtiyaçi var o kadar basit
Tabii ki öyle ama kadınlar başka
Başka neymiş kimse kendinizi yüksekten görmeyin tek ülke Türkiye herhalde kadın başka diyen iki cinsiyetin birbirine ihtiyaçi var
Bir düşün bir erkeğin var olabilmesi için hayatının insanlık tarihinin devam edebiliyor olabilmesi için kadınlar tek var edendir. Dünyanın en zengin erkeği bile olsa kadınlar olmadan bu dünyada yaşamanın bi anlamı olmaz. Para bile kadınlar için var bir sürü kozmetik markaların kıyafetler ayakkabılar aksesuarlar hepsi kadın için var.
Sen bi kadınsın bi erkek seni el üstünde tutmalı asla eşit olamazsın
Herkesin birbirini el üstünde tutması gerekir. Her şeyi tek taraflı beklemek bencilliktir. Sevgi, saygı, sadakat ve anlayış hem kadınlar hem de erkekler için önemlidir. İnsanlar birbirlerine ihtiyaç duyar; kadın da erkek de hayatı birlikte paylaşarak daha güçlü olur. En büyük zenginlik para değil, birbirini anlayabilmek ve ortak bir kafa yapısına sahip olmaktır. Sırf kadınların kozmetik ürünleri kullanması onları kimseden üstün yapmaz. Benim için kadın ya da erkek fark etmez, herkes eşittir. Makyaj malzemeleri, parfümler, kıyafetler, çantalar ve ayakkabılar bir insanın değerini belirlemez. Bir insanın gerçek değeri karakteri, ahlakı, davranışları ve çevresindeki insanlara gösterdiği saygıyla ölçülür.
Biyolojik gerçekliği inkar edemezsin tabi ki insanlarının birbirine ihtiyacı ama dur bi düşün regl süreçlerini ve bunun her ay yaşamasını ki kadının hormonal dengesizliklerini hatırla bi erkekle tabi ki de eşit olamayız narsit olalım demiyorum değerimizi bilelim
Senin düşüncen benim düşünceme uyuşmuyor kimse kimseden üstün değildir bunu altını çizerek söylüyorum regl olmak demek hala sağlıklısin demektir büyük bir şey olarak görmeyin artık bunları dengesizlik ben ne alaka der şimdi her iki taraf da cinste dengesiz olabilir piskolejik sorun yaşayabilir kimse kendini lütüf olarak görmesin
Sen erkek olarak takılabilirsin kanka ben başkayım çünkü kadınım ve senin gibi düşünen biriyle eşit de olamam
4 gün sonra cvp vermek de büyük Başarı kendini üstün görme bende kadınım ama zeki kadınım senin gibi kendimi bir şey sanmıyorum kendini bir şey sananlar var ya şu an toprağın altında bunu kendine hatırlat zamanın oldukça
Dünyada insanlar kadınlar sayesinde var. Bunu eklemeyi de unutma 😀👏
evet öyle kadınlar olmasa erkeklerde olmaz erkekleri kim doğuracak sonra :)
Doğru. Kimi S*kerdik yoksa
Sen var olurdun baban kimi * anne olmasa vay haline
Sen nasıl var olurdun
Biz bundan zevk oluyoruz
O zevki diyorum bende canım
O zevki annene sor
Sende anne adayısın😂
Kendiniz bulunmadık hint kumaşı zandetmesin
Doğru her şey kadınlar için sanki
Oluncada pek anlamlı değil gibi
Kesinlikle katılıyorum
Aynen oyle valla kurban olsunlar bize
Düşünmeye devam et
Göreceli
100 de 80 böyle
İşte bilemeyiz göreceli
İstistnalar kaydeyi bozmaz yek bir doğru var
Tek*
Doğrudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?