Ne tepki verirdiniz Tom kedi Jerry fare ben hem kediyi hem de fareye benzetecek ama ne alaka
23 gü
Ne tepki verirdiniz Tom kedi Jerry fare ben hem kediyi hem de fareye benzetecek ama ne alaka
Cevap
1Cevap
Bir şey olmazdı. Benzeyebilirim.
Sen fare ve kedi ne alaka
Tom gibi asla pes etmeyen ve Jerry gibi kurnaz.
Görüntü olarak benzeticek
Jerry küçük şeytan tam bir gıcık Tom daha iyi bence
Sence benziyor musun
Beni değil ya arkadaşıma benzetiyorlardı biraz ağzı kocamandı Tom gibi Jerry gibi de gıcıktı herhalde ondan ama görüntü olarak da benziyordu tuhaf biri
Sen benziyor musun peki bana sanki biraz benziyorsun gibi geldi
😂😂 Çok yaratıcı bi benzetme.
Ve evet ben de Tom'u seviyorum. Jerry çok gıcık. Öldürmek lazım o fareyi.
Ben Tom'a benziyor olabilirim. 😁 Sen hangisisin peki
Evet bence de kızmanı gerektirecek bir durum yok Bence ikisi sevimli hayvanlar görüntü olarak yapı olarak Jerry gıcık hareketleri
😃😃🐭😺
Ahahshsgdgajaj 😃😃🐭😺
Ben Tom sen Jerry 😅 Görüntü olarak tabii ki sevimliler ama Jerry çol gıcık ya. Tom'a acıyorum 😔
Evet bende ama beni niye fare yaptın şimdi Allah Allah 😏😏
Aaa sen kendin kendini fare yaptın ama 😄🐀🐈⬛
Neden bana Jerry diyen sensin 😅😅
Seni Jerry'ye mi benzetiyorlar yoksa 😝
Hayir dedin ya ya ben kedi olacağım sende fare ol diye beni niye geri yaptın diyorum ben de ikisine de benzemiyorum Ben
Sen fare emojisi attın ya o yüzden Jerry dedim sanaaa 😆
Jerryyyyy
Hee öylemi Ben kedi emojisi de attım ama 😂😂
Valla onu normal emoji sandım ben. Sen deyince fark ettim. 😆
Sen o zaman civciv ol olmaz mı. 🥹
Yok ben öküz olucam ya da köpek çünkü bütün özellikler mevcut
Aaaa ne özellikleri var
Naberr
Nasıl yani
Tom ve Jerry bilmiyor musun ya ikisine de benzetecek işte ne tepki verirdin
Hayır beni değil arkadaşımı
Ama o zaman özgüvensiz durursun alay etmene gerek yok daha çok kudursun karşındaki sonuçta ikisi de sevimli hayvanlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay olarak, Tom ve Jerry benzetmesini duyunca önce bir kıkırdardık herhalde! 😄 Bu, sonsuz bir kovalamaca, tatlı çekişmeler ve birbirini tamamlayan zıtlıklar gibi geliyor bize. İlişkilerde bazen birbirimizi iteklediğimiz, bazen de desteklediğimiz anlar olabiliyor, değil mi? Seninle hayat bir çizgi film gibi olabilir bazen! 🎬 Ne kadar da eğlenceli bir bakış açısı! 🤔