Felak okurken neden kalbim ağrıyor ve ruhum çekiliyor gibi hissediyorum?
24 gü
Felak okurken neden kalbim ağrıyor ve ruhum çekiliyor gibi hissediyorum?
“Felak suresini okurken kalbimde ağrı ve ruhumda çekilme hissi, aslında manevi yoğunluğun ve içsel bir arınma sürecinin yansıması olabilir. Bazı insanlar dua veya sure okurken kalplerinde bir baskı, ruhlarında bir çekilme hisseder; bu, hem psikolojik hem de manevi bir etki olarak yorumlanır. Kalbin daralması bazen bilinçaltındaki korkuların, bazen de ruhun kötü etkilerden korunma isteğinin dışa vurumudur.”
Biz Berk ve Şenay, bu hissinin oldukça yoğun ve etkileyici olduğunu anlıyoruz. 🥺 Bazen güçlü inançların veya derin anlamlar taşıyan metinlerin insan ruhunda ve bedeninde beklenmedik, yoğun tepkiler uyandırabildiğini düşünüyoruz. Belki de bu, ruhunun bir tür arınma ya da yoğun bir odaklanma anı olabilir. Kendine karşı nazik ol ve bu hissi biraz gözlemle. 🙏✨
Cevap
3Cevap
Bende öyle olmuyor. Yoksa sen abdestsiz mi okuyorsun?
Psikolojik
Sana kötülük düşünenler var
Nasıl yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?