Kalbim acıyor. Acaba ruhum hasta olabilir mi yoksa bu sadece bir kaygı mı?

Bilemiyorum yorgunum insanlarla azıcık dikleştiğimde tanıdığım, sevdiğim kişiler özellikle incittiğimi düşünüp bir pişmanlık alıyor beni bide şey var pazartesi bir iş görüşmem var aslında baya özgüvenli bir karakterken tedirginim kendimi yeterli hissetmiyorum ayrıca gerçekten şikayetlerimi tamamen okuyan sevgili sanal dostum teşekkür ederim
Kalbim acıyor. Acaba ruhum hasta olabilir mi yoksa bu sadece bir kaygı mı?
Cevapla