29 gü

Tamirci bana 'lambayı kapat güzel kız' dedi, bunu yaşayan başkası var mı?

Çamaşır makinesi bozulmuştu tamirciyi çağırdık makineyi odama getirdi sonra gidecekti bana da 'lambayı kapat güzel kız' demişti kötü niyetle söylemedi.. Çok güzel bir kız var burada dedi. Aynısını yaşayan oldu mu?

Güncellemeler
29 gü
çok fazla güzelsin demişti
Güncellemeler
29 gü
çok tatlı çok güzel bir kız var burada maşallah demişti, aşırı derecede güzel bir kızmış dedi
Tamirci bana 'lambayı kapat güzel kız' dedi, bunu yaşayan başkası var mı?
Cevapla